Aviseringar
Rensa alla

Nellnellnell


Issen:

Alla som fått varningar av Nell kan PMa mig så ska det ses över.

Får jag fråga varför? Att nellnellnell (eller Ganon) var hård i bedömningen är ju allmänt känt. Det har ni inte gjort något åt innan. Varför ska ni göra något åt den nu? Det har ju tydligen förekommit regelbrott som legat bakom legitima varningspoäng?

iddqd:

Hur menar du då?

Tror han missuppfattade det skrivna.. åt hans fördel kanske, vad vet jag? [wink]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Dold text: det var några/ngt av mina med, men de är borta nu ändå[love]

Haru vart låst? =O


   
SvaraCitera

Floppsen:

Haru vart låst? =O

ne, bara nästan[crazy]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

ne, bara nästan[crazy]

o0 hur fick du bort dem då? [chocked]


   
SvaraCitera

Floppsen:

o0 hur fick du bort dem då?

de var ju från nellan???????!!!!


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

Chryseus:

Det har ju tydligen förekommit regelbrott som legat bakom legitima varningspoäng?

Därför jag skrev "ses över"... att en annan moderator ska göra bedömningen.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

de var ju från nellan???????!!!!

Aha [blush]


   
SvaraCitera

Jag tycker det är ironiskt att nellnellnell en gång beskyllde mig för att vara värdeuppgift. Allt för att avleda att det var han själv som spelade någon annan.

Well played Ganon[wink]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Issen:

Därför jag skrev "ses över"... att en annan moderator ska göra bedömningen.

Isåfall går den bedömningen väldigt snabbt. För folk har ju redan börjat få nellnellnell-rabatt? Aja, det är era problem.


   
SvaraCitera

om jag inte gjort en tråd hade det inte blivit en höna då?

Issen:

Jag


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

qazedctgb:

om jag inte gjort en tråd hade det inte blivit en höna då?

Va?


   
SvaraCitera

Issen:

Va?

ja men sitta och göra trådar dementera saker hade du sluppit det om jag inte gjort en tråd?


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

qazedctgb:

ja men sitta och göra trådar dementera saker hade du sluppit det om jag inte gjort en tråd?

Det hade jag nog varit tvungen att göra ändå, kanske inte lika tidigt bara.

Var redan så pass många som visste.


   
SvaraCitera

heheheh roligt att ni upptäcker att ganon gjorde ett riktigt väl utfört arbete som mod 😀 ni kommer sakna honom! 😀 😀


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

ni kommer sakna honom! 😀 😀

Nej. Tycker du seriöst att någon som låtsas vara någon annan för att få moderera ett forum, vilket man inte är välkommen på, är en bra moderator?


   
SvaraCitera

Hampie:

Nej. Tycker du seriöst att någon som låtsas vara någon annan för att få moderera ett forum, vilket man inte är välkommen på, är en bra moderator?

Vadå, det spelar väl ingen roll, han har som mod fyllt exakt samma funktion som riktiga nellnellnell, till och med bättre med sina hårda varningar! 😀 sluta förneka det bara.

Sen tycker jag en bra moderator är en sån som inte ger mig varningar, men det är en annan historia 🙂


   
SvaraCitera