Aviseringar
Rensa alla

nemo vs värdet


Ämnesstartare

fortsättning på vår diskussion

NEMO: 1 låsning

ofta

NEMO: inga gamla varningar

o du är troll?

NEMO: dessutom hatar alla mig, alla

kan utan problem samla ihop ett 20-tal medlemmar som gärna skulle vilja se mig låst

för att legitimera tråd istället för pm undrar jag: tkr ni ändå inte att det blivit anarki med det nya systemet?


   
Citera
Ämnesstartare

nemo:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va fan svamlar du om? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir säker bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fail, fakecitering doesn't work with gemener ha ha ha ha

och bättre med en undersökning, men jag antar att du inser din förlust redan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

men jag antar att du inser din förlust redan

vilken förlust? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejar på NEMO i denn a häår kommer min hejarsallad till dig som du kan äta i pausen
'
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

vilken förlust? :S

att fler vill ha mig låst, uppfattade det som att du ville utmana mig

ennie:

hejar på NEMO i denn a häår kommer min hejarsallad till dig som du kan äta i pausen
'

tack den är jättefin, tänk vilket sammanträffande att bella gjorde egna chokladpraliner med jordgubbar idag [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

att fler vill ha mig låst, uppfattade det som att du ville utmana mig

jaha, visst du skulle säkert vinna men handlar ju oxå om att även om du är hatad av många så finns det väldigt ambitiösa um:are som hatar mig.

var ju nån som tog sig möda att leta igenom en hel månad av mina inlägg för att hitta en halvlam svordom för att sedan kunna anmäla mig.

en slump att det tog så lång tid? en slump att det bara var en lätt svordomsinlägg som andra moderatorer skulle bara raderat? en slump att inlägget låg i forumdelen som nellnellnell är ansvarig för?

blev lite imponerad över att en person är så driftig, skulle aldrig orkat :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

tack den är jättefin, tänk vilket sammanträffande att bella gjorde egna chokladpraliner med jordgubbar idag [crazy]

hehe mumsigt bella [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

hehe mumsigt bella

och vet du vad jag gjorde idag? cupcakes! rätt mkt sammanträffande :PpPppPpP

värdeuppgift:

jaha, visst du skulle säkert vinna men handlar ju oxå om att även om du är hatad av många så finns det väldigt ambitiösa um:are som hatar mig.

de hatar mig med.

värdeuppgift:

var ju nån som tog sig möda att leta igenom en hel månad av mina inlägg för att hitta en halvlam svordom för att sedan kunna anmäla mig.

vem?

värdeuppgift:

en slump att inlägget låg i forumdelen som nellnellnell är ansvarig för?

ha ha ha varför fattade jag inte det direkt :pPpPppP

värdeuppgift:

blev lite imponerad över att en person är så driftig, skulle aldrig orkat :S

känner att hon tar sitt jobb som moderator på detta forumet seriöst och det är ju alltid bra :PpPppPP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

vem?

vet inte, skrev till nellan att det var sjukt o att personen som skrev tråden inte ens läst inlägget så hon kunde ju omöjligt ta åt sig, sedan citera jag ingen utan skrek det bara rakt ut i tråden

svaret blev typ att UM minsann inte var nån jävla demokrati om jag nu hade fått för mig det och att moderatorers beslut var lag [cheers]

NEMO:

känner att hon tar sitt jobb som moderator på detta forumet seriöst och det är ju alltid bra :PpPppPP

sjukt att hon inte misstänkte nått


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

svaret blev typ att UM minsann inte var nån jävla demokrati om jag nu hade fått för mig det och att moderatorers beslut var lag

det låter så likt nelly. vilken politisk ideologi sympatiserar hon med egentligen?

värdeuppgift:

nellan

gillar d [crazy]

värdeuppgift:

sjukt att hon inte misstänkte nått

va? hon är väl rätt misstänksam?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

det låter så likt nelly. vilken politisk ideologi sympatiserar hon med egentligen?

slår vad om att hon är feminist.

NEMO:

va? hon är väl rätt misstänksam?

såhär tänker nellan:
hm, nån som hatar värdet anmäler han.... MEN VÄNTA; jag BRYR mig inte, jag hatar ju värdet; låst!.

NEMO:

gillar d

kärt barn har många namn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

kärt barn har många namn

word

hon borde få en egen tråd eller något

värdeuppgift:

slår vad om att hon är feminist.

men en bra femy, inte en femy som visa brösten på stranden, nelly är dyr [crazy]

värdeuppgift:

såhär tänker nellan:
hm, nån som hatar värdet anmäler han.... MEN VÄNTA; jag BRYR mig inte, jag hatar ju värdet; låst!.

ja men det är ju bra så att de blir ngn ordning på dig din lilla busbög [crazy]


   
SvaraCitera