Aviseringar
Rensa alla

neovletta


Ämnesstartare

är det någon här inne som har fått några biverkningar av att ha ätit neovletta? började med dem iddag nämligen, är skit orolig pga en del av biverkningarna


   
Citera
Ämnesstartare

jag har neovletta 28. har inte fått några biverkningar förutom mellanblödningar (mens) hela den första månaden[chocked], men annars mår jag prima och det känns som vanligt så jag kommer fortsätta med dom. har snart gått dom 3 första mån så ska snart skriva ut mer 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har neovletta 28, perfekta blödningar. Viktuppgång och större bröst. Min viktuppgång berodde inte på ökad aptit utan vätskesamlingar(slutade i en månad och då gick jag plötsligt ner igen)

Det är olika för alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har med neovletta 28, dom ända biverkningarna jag har haft änsålänge(har bara ätit i en månad) är att jag mådde illa dom 4 första dagarna och så har jag fått större bröst pga vätskesamkligar....har även blivit mer hungrig 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej tack för era svar.... jag är mest rädd för att få de ovanliga biverkningarna, vilket jag i stort sett alltid får på vilken medicin jag än äter.... om ni kolla i mina andra trådar så kan ni med läsa att jag lider av svårt kräkfobi


   
SvaraCitera

Why_u:

är det någon här inne som har fått några biverkningar av att ha ätit neovletta?

Nej. Jag bytte till dem för ½ år sedan när Follimin inte gick att få tag på längre, och jag har känner inte av några biverkningar alls. Gråter mycket lättare nu än förr, men jag är inte säker på att det har med mina P-piller att göra, det kan lika gärna vara jag som person som har förändrat mig. Kanske har blivit lite fetare också, inte vet jag :).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja mådde bra iaf.. men det är bara vad jag tror iofs. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska precis sluta med neovletta, men det är inte för biverkningarna enbart. Jag & min pojkvän har gjort slut. Men jag har inte fått några biverkningar alls ätit dom i nästan 2 år. Men nu det senaste halvåret har jag fått väldigt torra å sköra slemhinnor, har gjort ont när ja haft sex ett bra tag, tror de tvar pga av dom...
Men annars så inget [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Why_u:

är det någon här inne som har fått några biverkningar av att ha ätit neovletta?

jag har ätit neuvletta i 1 1/2 månad, å än så länge har jag inga biverkningar. jag blir lite extra lättirriterad innan jag ska ha mens men det har jag alltid blivit så det beror knappast på p-pillren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja har ätit neovletta i 1 år nu lr så o känner inte av nåt mer än typ större bröst o lite viktuppgång som flera andra sagt...men mensen har blivit perfekt nu!mkt mindre o man vet precis när den ska komma o kan planera in den o så![bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack så mkt för era svar... så det är ingen här inne som fått biverkningen illamående eller kräkning?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har gått upp i vikt, gråter jätte lätt och har noll sexlust [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag mår lite illa men inte så att jag kräks


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gick upp ungefär ett kilo när jag började. blev väldigt känslig, lätt arg och irriterad, men det har gått över nu. även illamående och yrsel i början..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag får ont i magen av dom 🙁


   
SvaraCitera