Aviseringar
Rensa alla

Neovletta 28


Ämnesstartare

Jag äter också dom här p-pillerna och jag fick exakt samma biverkningar. Eller inte så fort, utan efter kanske 3 månader så började jag gråta utan att ha någon anledning och jag blev sur och grinig av ingenting! Och ajg har även gått från liten b-kupa till C så det är ju helt klart pillerna som har påverkat.

Jag har fortfarande biverkningarna och jag har ätit dom i typ 7 månader, så förvänta dig inte att det försvinner tyvärr :S

Jag tror jag ska byta p-piller eller rent av sluta med dom för jag blev dumpas i tisdags[sad]....är inge bra att vara såhär lättpåverkad och må dåligt så.

Lyckat till![bigsmile]


   
SvaraCitera

När jag skaffade p-piller sa de att man ska ta en paus efter ungefär ett år, är det nödvändigt? [shake]Har haft p-piller (neovletta 28) i ca 16 månader nu.


   
SvaraCitera

Varför får inte jag större bröst, jag som faktiskt behöver det? [mad]
Så jävla orättvist.


   
SvaraCitera

PiiRRE:

När jag skaffade p-piller sa de att man ska ta en paus efter ungefär ett år, är det nödvändigt? Har haft p-piller (neovletta 28) i ca 16 månader nu.

Nej det tror jag inte är nödvändigt. Jag har käkat mina ännu längre och jag har inte tagit något uppbehåll.


   
SvaraCitera

Fått mer aptit, eventuellt lite större tuttar, jämnare humör, och eh, gråter inget


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera