Aviseringar
Rensa alla

neovletta biverkningar


Grief:

Gestagen finns i vanliga p-piller också.

uppenbarligen då ts blivit deprimerad av dem.


   
SvaraCitera

kände inte av så mkt fysiska biverkningar av neovletta förutom att brösten blev stora. Sen blev resten av jag stor också så slutade.

Började med yasmin istället men var tvungen att sluta efter en månads daglig migrän och vader som ärligt talat svällde upp 3-4 cm jämfört med normal storlek. Slutade pga rädlsa för döden


   
SvaraCitera
KSENIA

mattissh1995:

vad menar du med dum i huvudet ? 😛

7KA HUMÖRSVÄNGNINGAR, 0% LUST TILL KNULL, LEDSEN FÖR ALLT (ATT T.EX. KOLLA PÅ DJURPROGRAM PÅ TVN VAR FÖR MYCKET LIKSOM)

JAG VAR TYP NORMAL INNAN, ELLER NÄ KÄNDE MIG GANSKA ONORMAL DÅ OCKSÅ FAST ÅT DET KÄNSLOKALLA HÅLLET HAHHAHA, OCH NU KÄNNER JAG MIG FÖRSTÖRD 4-EVER ÄVEN OM DET HAR BLIVIT 100000000 GÅNGER BÄTTRE SEDAN JAG SLUTADE

...FAST ALLT DETTA KANSKE INTE HELT BERODDE PÅ ENBART NEOVLETTA, UTAN I KOMBINATION MED 1 JOBBIG SAK SOM HÄNDE I MITT LIV


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

NU KÄNNER JAG MIG FÖRSTÖRD 4-EVER ÄVEN OM DET HAR BLIVIT 100000000 GÅNGER BÄTTRE SEDAN JAG SLUTADE

hur länge sen slutade du ? [confused]


   
SvaraCitera
KSENIA

mattissh1995:

hur länge sen slutade du ?

DET VAR NOG GANSKA EXAKT 1 ÅR SEDAN


   
SvaraCitera

jag har precis börjat med det och har samma grejer! kan inte sova en hel natt, moody som fan (hatar också pojkvän fast inte egentligen men typ) har ont i huvudet och brösten HELA tiden. trodde inte det kunde vara bara neovletta så jag fick för mig att jag blivit gravid och hade extrem panikångest innan jag testat (negativt). det känns ändå tryggt att veta att det inte bara är jag som blivit galen.
jag tycker att det är sjukt att så många tjejer går med på att äta hormoner dagligen, när det ändå är så pass vanligt att man får någon dum biverkning. speciellt det här med att man kan bli deprimerad! det är liksom en KÄND bieffekt, och de fortsätter skriva ut den skiten, och tjejer fortsätter äta det. det är fan inte värt det alls!


   
SvaraCitera

känner inte av några biverkningar alls. har bara fått kortare mens.
så det är nog väldigt individuellt det där.


   
SvaraCitera

oj gammal tråd.


   
SvaraCitera