Aviseringar
Rensa alla

neovletta vs yasmin


Ämnesstartare

Jag har precis börjat med neovletta så jag kan inte säga om den börja

ni som har använt både yasmin och neovletta

vad tycker ni? vilken är bäst. tänk först sedan svara

yasmin har ett fint namn[bigsmile]


   
Citera
Ämnesstartare

jag menade neovletta 28 Vs yasmin[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tacksam för svar


   
SvaraCitera

Ranjana:

neovletta 28 Vs yasmin

Jag har själv andvänd Neovletta 28, men jag tycker inte dom var bra för min kropp. Andvände dom i ca 2 år, men jag tycker om inte om p-piller överhuvudtaget och andvänder istället mini-piller som jag nu kom på att jag ska ta bara för det.

Däremot har jag kompisar som andvänd Yasmin, men som jag uppfattat det så är det ingen större skillnad än att det är andra färger på pillrerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ranjana:

Jag har precis börjat med neovletta så jag kan inte säga om den börja

ni som har använt både yasmin och neovletta

vad tycker ni? vilken är bäst. tänk först sedan svara

yasmin har ett fint namn

Har ätit både nevoletta och yamine...nevolette mådde jag psykisik dåligt av, kanske inte bara berodde på tabletterna men det hjälpte till så att jag mådde sämre. Annars tror jag dom var ganska bra var ett par år sen jag åt dom.
Nu äter jag yasmine mkt bättre mår toppen och allt enda minuset är att jag har linser och det påverkar slemhinnan i ögat så att det blir extra tortr, jobbigt på sommaren...
En till skillnad ät priset, nevoletta går på kanske ett par hundra om året medans yasmine går på 70 spänn i månaden...

Tycker du borde prova nevoletta först och se hur det går och om du inte tycker att det funkar så provar du bara ett annat till du blir nöjd.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera