Aviseringar
Rensa alla

ner 5 kg på 2 eller 3 veckor


Ämnesstartare

hej människor. jag undrar om någon vet hur många kalorier man måste äta per dag för att gå ner 5 kg på 2 eler 2 veckor? Jag vill inte att någon påpekar att det är svält eller något annat skit. vill bara veta. tacksam för svar!

tips på kalorisnål mat skulle också vara bra, tack!


   
Citera
Ämnesetiketter

dagens tips:

bli deprimerad, ät ett mål om dagen som består av:

grekisk sallad+ 1-2 skivor vitlöksbröd


   
SvaraCitera

Om du förbrukar ungeför så mycket energi som de flesta gör om dagen så kommer du inte gå ner 5 kilo kroppsmassa på 2 veckor även om du inte äter överhuvudtaget. Äter du inte överhuvudtaget så kommer du inte orka göra någonting alls och därmed göra av med ännu mindre energi.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Om du förbrukar ungeför så mycket energi som de flesta gör om dagen så kommer du inte gå ner 5 kilo kroppsmassa på 2 veckor även om du inte äter överhuvudtaget.

hon sa iofs 2-3 veckor, det är möjligt! fastän man äter (lite). har gjort detta ofrivilligt


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

hon sa iofs 2-3 veckor, det är möjligt! fastän man äter (lite). har gjort detta ofrivilligt

3 veckor är nog teoretiskt möjligt även för en person med någorlunda normal förbränning, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

3 veckor är nog teoretiskt möjligt även för en person med någorlunda normal förbränning, ja.

så det skulle alltså gå.. har du någon aning om hur många kalorier man bör få i sig per dag då? [wink]


   
SvaraCitera
blum
 blum

kraxos:

Jag vill inte att någon påpekar att det är svält eller något annat skit.

Det här är svält eller något annat skit - sorry!

tråd låst


   
SvaraCitera
blum
 blum

Tråden låst


   
SvaraCitera