Aviseringar
Rensa alla

Nerd rage


Semi:

Egentligen är han ju som de flesta enda skillnaden är att han är lite mer känd.

Nej. Han är mycket mer douchebag än de flesta andra. Speciellt jämfört med koreanerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pumanJessica:

Jaha okej 😛 han är snyggare idag. han var ju inte så vacker en gång i tiden.

CurlTerran

Jaggz:

Han avslutar varannan förlust med "fuck you" och snabba quits. Han är ju bra spelare och tasteless/artosis verkar gilla han, han är säkert en schysst snubbe. Men han saknar pokerface. Behövs en sådan i scenen också.

Lol du har så fel.

I hans stream brukar han bara lämna utan GG, något de flesta progamers gör. (Jag följer hans stream då jag själv är Z och min ZvZ är skitdålig medans hans är jävligt spännande) Och han har ju mest pokerface i hela Foreigner-scenen. Han är mer som en korean än koreanerna själva som i Brood war iallafall var kända för att vara otroligt stela.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pumanJessica:

Nej. Han är mycket mer douchebag än de flesta andra. Speciellt jämfört med koreanerna.

Men lol, att spela Ladder i SC2 = Rage från dåliga spelar efter varje match. Enda skillnaden mellan dom och IdrA är att IdrA är asbra och känd.

NoNy var även känd för att ragea rätt hårt i Brood War och delvis i SC2. Snacka inte om saker du inte vet något om.


   
SvaraCitera

Semi:

Lol du har så fel.

Haha till och med hans bästa kompisar, artosis och tasteless håller ju med mig 🙁


   
SvaraCitera

Semi:

Men lol, att spela Ladder i SC2 = Rage från dåliga spelar efter varje match. Enda skillnaden mellan dom och IdrA är att IdrA är asbra och känd.

Finns betydligt bättre och lika kända spelare som ALDRIG beter sig som IdrA gör. Speciellt koreanerna, de är oftast trevligare. Att ragequita är en sak men att förolämpa sin motståndare är dålig stil och IdrA har en tendens att göra det. Och det är inte Huskys o HD's vinklade bild av IdrA... han är en douchebag.

Semi:

Snacka inte om saker du inte vet något om.

Tala för dig själv. Du är uppenbarligen bara en IdrA fanboy precis som rövslickarna Tastosis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaggz:

Haha till och med hans bästa kompisar, artosis och tasteless håller ju med mig 🙁

Nej, de skämtar om det. Om man ska snacka om någon som är riktig rager så är det ju Artosis, den killen kan ju gnälla i timmar. (Dock är han jävligt bra på det han gör och en riktigt smart kille så han är ändå värd att lyssna på)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fake and gay[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pumanJessica:

han är en douchebag.

Jag ser att du följt honom länge.

pumanJessica:

Tala för dig själv. Du är uppenbarligen bara en IdrA fanboy precis som rövslickarna Tastosis.

<3

Sluta trolla.

(Förresten är jag nog mer en Ret-fanboy)


   
SvaraCitera

Semi:

Nej, de skämtar om det

Haha nej de gör ju inte det. Och ja artosis är en butter filur, kanske snäppet värre än IdrA i gnälligheten men idra är oftare otrevlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag blir så jävla arg när jag spelar rat on a skateboard, vill bryta min ipod när jag förlorar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbar!


   
SvaraCitera

Semi:

Sluta trolla.

Okej så du har inget mer att säga. Trodde inte det heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaggz:

Haha nej de gör ju inte det. Och ja artosis är en butter filur, kanske snäppet värre än IdrA i gnälligheten men idra är oftare otrevlig.

Haha, nej. Det har ju blivit ett gående skämt att IdrA ragear, han skämtar ju om det själv och han har ett fint citat; "If you dont get mad when you lose that just means you dont care enough" vilket är väldigt sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pumanJessica:

Okej så du har inget mer att säga. Trodde inte det heller.

Jodå, men du är bara fantastiskt dålig på det här med att veta saker så antingen trollar du eller så vet du bara inget, jag satsar på trollning.

Du kan inte säga att Tastosis är rövslickare och mena allvar om du inte är lite bakom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men hörrenini! Mindre nördsnack, mer roliga filmklipp, ljudupptagningar och bilder på nördar som får fnatt!


   
SvaraCitera