Aviseringar
Rensa alla

nerspydd säng


Ämnesstartare

Geigerzähler:

r

[love]

Angelize:

Låter som en lösning men du vet möjligtvis inte om det kan vara något fel på honom för han nyser rätt så ofta också, och spyr 🙁

Veterinären [no-no]
Min katt har liknande problem, och kan bara äta Intestinalfoder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mata katten med rätt slags mat, avliva den jävlen elr veterinären[zzz]


   
SvaraCitera

Tennisbollar i maskinen, ta ut täckfan och slå lite på det mellan tvätten.
Lufttorka.

AAA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

[love]

Vad? [blush]


   
SvaraCitera

Angelize:

Det är vanligt att katter spyr för de tvättar sig, men han spyr ovanligt mycket på sistone... usch måste nog till vet.

Tror jag men, kissen måste må dåligt. eller är han bara rebell.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

Mata katten med rätt slags mat, avliva den jävlen elr veterinären[zzz]

Passa dig.

Macktorsken:

Tror jag men, kissen måste må dåligt. eller är han bara rebell.

Nja, han mår ju inte dåligt, han är lika glad och snäll som vanligt osv. Och ni som frågar hur vet jag att han är glad? Det vet man som kattälskare. De kisar med ögonen när de ler. Man kan se på en katts blick hur han mår. [wink]

Men jag ska kolla med veterinären fast först ska jag byta foder. Inte för att jag tror att det kommer hjälpa helt men kanske. Tror han fått ett hårstrå i näsan för er som undrar, googlade på katter som nyser och det kom fram... eller tumör. [cry] Förhoppningsvis så är det ingen fara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Passa dig.

uppenbara råd om hur att hantera situationen, inte mitt fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Vad? [blush]

[cute]

Angelize:

Det är vanligt att katter spyr för de tvättar sig, men han spyr ovanligt mycket på sistone... usch måste nog till vet.

Jag borstar min katt även fast hon inte är särskilt långhårig, för att hon ska slippa få så mkt hår i sig och spy. Hon spyr aldrig hårbollar numera. Prova med det.
Men gå till vet iaf, better safe than sorry [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jag borstar min katt även fast hon inte är särskilt långhårig, för att hon ska slippa få så mkt hår i sig och spy. Hon spyr aldrig hårbollar numera. Prova med det.
Men gå till vet iaf, better safe than sorry [no-no]

Ja tack för tipset har en sån där handske hemma man borstar med ska försöka göra det ofta, lol de blir helt tokiga för de är så skönt [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ja tack för tipset har en sån där handske hemma man borstar med ska försöka göra det ofta, lol de blir helt tokiga för de är så skönt [crazy]

Hade också en handske förut, men tycker att en stålkam med en fin och en gles kam funkar bättre. Brukar slänga ut alla hårtussar som fastar på den genom fönstret. Ser ut som hundratals marsvin är härutanför nu [crazy]


   
SvaraCitera