Aviseringar
Rensa alla

nerspydd


Ämnesstartare

hur gör man om någon spytt ner ens badrum men sedan däckar är det meningen att jag ska torka upp detta?


   
Citera
Ämnesetiketter

Var feminist och säg åt närmsta man att göra't.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, den personen ska städa upp!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klart, jättelätt att städa badrum, bara ta ut mattan+handdukar+toapapper och spola rent med duschen sen[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

någon

oj såg inte det ordet, den får givetvis städa själv[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nä, den personen ska städa upp!

nej, bäddade ju ner människan. vill inte få skulden för eventuell död eller ambulanshämtande.

farbror gugge:

klart, jättelätt att städa badrum, bara ta ut mattan+handdukar+toapapper och spola rent med duschen sen[cute]

som tur är så är det genomskinlig spya och inga bitar bara som vatten. så jag spolar o spolar. men lukten finns fortf. där. vidrigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nä, den personen ska städa upp!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

oj såg inte det ordet, den får givetvis städa själv[no-no]

Angelize:

nej, bäddade ju ner människan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men kan ni inte läsa!? [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller ne, bättre att vara snäll och städa medan den sover och sen bädda ner den och ge den frukost imorgon och fråga hur den mår[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att strunta i att städa upp efter sig är ungefär som att sluta plocka upp din hunds avföring. Om du nu inte jobbar som städare, rörmokare eller inom omsorgen. Självklart så ska inte du behöva städa upp efter någon annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

Att strunta i att städa upp efter sig är ungefär som att sluta plocka upp din hunds avföring. Om du nu inte jobbar som städare, rörmokare eller inom omsorgen. Självklart så ska inte du behöva städa upp efter någon annan.

Inte alltid man kan städa efter sig [confused]

farbror gugge:

eller ne, bättre att vara snäll och städa medan den sover och sen bädda ner den och ge den frukost imorgon och fråga hur den mår[blush]

sant gugge, så sant så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

sant gugge, så sant så

ja, en fin känsla att känna sig snäll[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snuskig dag idag
först har jag spermier i skurvattnet
sen detta
whats next? [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

ja, en fin känsla att känna sig snäll[blush]

ja, lr inte om man skulle få samma tjänst om rollerna var ombytta. fast spyan är iofs mitt fel så det jämnar väl ut sig


   
SvaraCitera