Aviseringar
Rensa alla

Nervös


Ämnesstartare

Hej!

Jag går på gymnasiet och tycker det är jätte jobbigt att redovisa framför min klass, och jag vet att det är ett vanligt ämne men jag tycker det är jätte jobbigt. Det som är skumt är att innan jag ska redovisa så känner jag ingenting jag är nästan taggad istället, men när jag väl ställer mig där framme så känns det som att jag blir knallröd i ansiktet och svettas, fast jag blir inte så röd för ingen säger något(mina kompisar)
och jag kan börja prata jätte snabbt också. Någon som kan ge råd på vad jag kan göra för att slippa känna så?

Tack !


   
Citera

Det är bara att öva. Jag är likadan, och det blir bara bättre om jag gör det ofta.


   
SvaraCitera

Titta på den fulaste nissen i klassen. Då kanske du får upp humöret och är då kapabel till att redovisa.


   
SvaraCitera

Tänk dig att hela din klass är fula små mongobarn så behöver du inte skämmas för det du själv gör.


   
SvaraCitera

någon sa till mig att ja skulle tänka att alla va potatisar ... ja satte mig verkligen in i de .. men de va inge bra för fick värsta skrattanfallet istället och kunde omöjligt sluta [chocked] blev ingen redovisning den dagen [tard]


   
SvaraCitera

hur gick det?


   
SvaraCitera

Birgrrr:

hur gick det?

hahahahaha två år senare. [bigcheers]


   
SvaraCitera

Ta ett par valium innan [y]


   
SvaraCitera