Aviseringar
Rensa alla

Nervös [blush]


Ämnesstartare

Hej på er alla, jag får la ta hela den här historien innan jag kan säga farför jag är nervös.

Mjo det började med att jag träffade en kille över internet för snart två år sen. Jag förstår att många är emot relationer över internet eftersom att många inte tycker att det räknas, men det gör det. Han bor tyvärr inte i Sverige, utan i Texas. Vi älskar verkligen varandra. Vi pratar varje dat och lyssnar på olika problem, stöttar varandra och säger gulliga saker. Visst man kan jue inte ha sex och sånt över internet men vi har gjort allt som går över mic/cam iafl. ^^ll

Iafl, för ett tag sen så berättade jag för min Mamma om honom (trodde hon skulle bli skit förbannad), hon blev jätteglad. Hon berättade allt för min extrapappa som också blev jätte glad. Så en vecka senare efter att jag berättat så köpte han tur och retur biljetter till mig för att åka och träffa han (blev jätte glad). Så nu ska jag vara där över hela jul lovet men han och hans familj.

Saken är den att jag aldrig har haft en kille innan han (är kräsen).
Vilket gör att jag inte är så erfaren. Kan ni kanske ge mig lite goda råd inför den här resan? ^^lll skulle betyda mycket för mig. [love]


   
Citera
Ämnesetiketter

Gör den inte. Inte värt det [n]


   
SvaraCitera

Sugarcup:

stöttar varandra och säger gulliga saker

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Gör den inte. Inte värt det [n]

vådå inte värt det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

[smile]

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Sugarcup:

vådå inte värt det?

Jag vet inte. En känsla bara.


   
SvaraCitera

Ta det jävligt lugnt bara.

Praktiskt råd:
Många dumma jävlar glömmer sitt European Health Insurance Card. Snacka med länsförsäkringar så fixar dom det åt dig, om du tar ditt pass med dig.


   
SvaraCitera

AW 😀


   
SvaraCitera

Hur vågar du åka enda dit? [sad]


   
SvaraCitera

OH snap..

Jag tyckte de va långt mellan Uttern å mig [tard]


   
SvaraCitera

emery:

AW 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillMonstret:

Jag tyckte de va långt mellan Uttern å mig [tard]

hur långt var det mellan er då? xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Hur vågar du åka enda dit? [sad]

äsh är van vid att åka utomlands ensam :3

studerade i england ensam

prya på eu-högkvarteret i bryssel ensam

börjar vänja mig (men hatar att flyga x ,x)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

psykohistorik:

Många dumma jävlar glömmer sitt European Health Insurance Card. Snacka med länsförsäkringar så fixar dom det åt dig, om du tar ditt pass med dig.

jo brukar ha ett sådan när jag reser, men jag tror det bara gäller inom europa dock o:


   
SvaraCitera

Sugarcup:

äsh är van vid att åka utomlands ensam :3

studerade i england ensam

prya på eu-högkvarteret i bryssel ensam

[surprised] Öh, okej. Hm, lycka till då. [smile]


   
SvaraCitera