Aviseringar
Rensa alla

Nervös och osäker !!!??


Ämnesstartare

Jag kan inte sluta tänka på hur de ska gå på teori provet imorn, på något sätt tänker jag att ja borde klara det om ja klarat alla tester på trafikskolan men sen tänker ja om de kommer dom frågor som ja måste svara på som ja har haft svårast med och de är reaktionsträcka bromsträcka och ganska lite om miljö när de gäller bilen. släpvagnar bruttovikt osv. [sad] känns jätte jobbigt. vad kan ja göra nu sista dagen? borde ja vara orolig?[tired]


   
Citera
Jeay_L

Plugga som en tok idag kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Plugga som en tok idag kanske?

Har hört att de inte e så bra dagen innan?


   
SvaraCitera

lolliijan:

Har hört att de inte e så bra dagen innan?

beror på från person till person....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miramithe:

beror på från person till person....

Man vet ju inte vad som kommer på den där jävla teorin de e de som gör mig till ett frågetecken just nu![mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag pluggade bara dagen innan fick 2 fel [cool]


   
SvaraCitera

Tank... *host* köp *host* ett träningsprogram till datorn, det hjälpte mig mycket [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

Jag pluggade bara dagen innan fick 2 fel

haha fan va bra! vad kom på dit teoriprov, kom de mycket om miljön och bilen, släpvagnarns bruttovikt tjänstevikt osv? vad kom det mest på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StenenSven:

Tank... *host* köp *host* ett träningsprogram till datorn, det hjälpte mig mycket

Har gjort bonniers trafikskola endel och faserna på trafikskolan och de har gått bra? de borde räcka egentligen!


   
SvaraCitera

lolliijan:

Har gjort bonniers trafikskola endel och faserna på trafikskolan och de har gått bra? de borde räcka egentligen!

Ja, det borde räcka. När du väl är där så tror jag att du inser att du kan mer än vad du tror.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StenenSven:

Ja, det borde räcka. När du väl är där så tror jag att du inser att du kan mer än vad du tror.

Men tänk om det kommer dom grejer ja har svårast med, då är de kört liksom[surprised]


   
SvaraCitera

lolliijan:

Man vet ju inte vad som kommer på den där jävla teorin de e de som gör mig till ett frågetecken just nu![mad]

du ska kunna frågorna så pass bra att om dom frågar dig samma sak om 2 år ska du kunna dom utan att tveka och utan att plugga. det är bra riktlinjer. folk som bara gör provet och sen skiter i reglerna borde skjutas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miramithe:

du ska kunna frågorna så pass bra att om dom frågar dig samma sak om 2 år ska du kunna dom utan att tveka och utan att plugga. det är bra riktlinjer. folk som bara gör provet och sen skiter i reglerna borde skjutas

finns nog ingen bilförare som följer ALLA trafikregler [no-no]


   
SvaraCitera

lolliijan:

finns nog ingen bilförare som följer ALLA trafikregler [no-no]

finns nog flera...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miramithe:

finns nog flera...

'
har du själv gjort provet?


   
SvaraCitera