Aviseringar
Rensa alla

Nervös och osäker !!!??


Jeay_L

lolliijan:

Har hört att de inte e så bra dagen innan?

Why not? Då sitter det ju färskt!

Har dock inte tagit körkortet än, men har bl.a. traktorkort där det ju oxå är teoriprov på vissa delar av körkortsboken och haft körkortsteori som individuellt val och där klarade jag provet typ lika många frågor och lika många tillåtna fel, tror inte jag hade pluggat särskilt mycket före och hade dessutom satt dessutom bredvid ett ex som satt och petade på mig och försökte störa mig rent allmänt!

Så jag gissa på att du kommer klara det! [y]


   
SvaraCitera

lolliijan:

har du själv gjort provet?

Yes och anser även att folk som ligger på gränsen eller misslyckas mer än 3 ggr borde ge upp och cykla ist...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lolliijan:

haha fan va bra! vad kom på dit teoriprov, kom de mycket om miljön och bilen, släpvagnarns bruttovikt tjänstevikt osv? vad kom det mest på?

Det va lite blandat. Mycket under kategorin "Manövrering av fordon". Asså om väjningsplikten gäller och för vilka den gäller om man kör in på en väg enligt en bild. Det är enkelt. Ta alternativet som är sämst för bilisten om du är osäker. Hela principen är uppbyggd på att man enbart ska ha skyldigheter som bilist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

Ta alternativet som är sämst för bilisten om du är osäker.

va menar du med det? haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miramithe:

Yes och anser även att folk som ligger på gränsen eller misslyckas mer än 3 ggr borde ge upp och cykla ist...

hahahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lolliijan:

va menar du med det? haha

fatta du inte det ska du inte göra provet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

fatta du inte det ska du inte göra provet

du kan ju förklara de bättre !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lolliijan:

du kan ju förklara de bättre !

går inte


   
SvaraCitera

du kommer faila [wink]


   
SvaraCitera

lolliijan:

hahahahaha

tror du är en cyklist faktiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miramithe:

tror du är en cyklist faktiskt

jajajajaja


   
SvaraCitera

du kommer att lyckas. [y]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

du kommer att lyckas.

hoppas det.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu har du startat tre trådar om ditt förbannade teoriprov? F¨r jag fråga, är du efterbliven?[tard]

Hoppas du misslyckas, kör du bil lika bra som du verkar normal så hoppas jag att du kommer att hålla dig från vägarna ett tag till[rolleyes]


   
SvaraCitera