Aviseringar
Rensa alla

nervöst


Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

som vadå?

haha det vet jag inte. dricker sällan men hatar öl, är äckligt. då föredrar jag vad som helst som är starkt och kan dränka mina sorger ifall det skulle gå kasst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha det vet jag inte. dricker sällan men hatar öl, är äckligt.

öl som e så gött![bigsmile][love] vill du ha hillbilly hembränt du eller?[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

öl som e så gött! vill du ha hillbilly hembränt du eller?

nej fyfan

aldrig fattat hur folk kan dricka öl. är så jävla äckligt ju.

haha nej jag dricker somsagt inte särsklit ofta, aldrig sett poängen. bättre att dricka sånt som är gott


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

aldrig fattat hur folk kan dricka öl. är så jävla äckligt ju.

de som e så smaskigt[crazy] öl smakar ju inte helt utsökt smakmässigt men det gör ju ingen alkohol nästan.

patrick bateman:

haha nej jag dricker somsagt inte särsklit ofta, aldrig sett poängen. bättre att dricka sånt som är gott

dricker inte så ofta heller om jag ska vara ärlig till och från, mer eller mindre. klart det är nyttigare att dricka sånt som inte innehåller alkohol, men sprit har sin charm,fast det ska vara i måttliga mängder, bara häva i sig allt orkar jag inte längre, goare o sitta o chilla med en kall bärs då[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

de som e så smaskigt öl smakar ju inte helt utsökt smakmässigt men det gör ju ingen alkohol nästan.

haha nej sant

Paranormal_Cannabis:

mer eller mindre. klart det är nyttigare att dricka sånt som inte innehåller alkohol, men sprit har sin charm,fast det ska vara i måttliga mängder, bara häva i sig allt orkar jag inte längre, goare o sitta o chilla med en kall bärs då

haha nyttigt är oviktigt. sprit är bara bra för att dränka sorger, är väl egentligen bara då jag dricker. öl funkar aldrig, tror aldrig jag kommer fastna för det. cola eller redbull är allt jag behöver, det är gott


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha nyttigt är oviktigt. s

men väx uppppppppppppppp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

sprit är bara bra för att dränka sorger, är väl egentligen bara då jag dricker.

nä inte jag,risken är för stor att man bara mår sämre då,Om du ska dricka ska du inte göra det för att du mår dåligt, för sånt finns det annat som funkar mycket bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men väx uppppppppppppppp

väx upp du

man lever bara en gång så vem bryr sig?

Paranormal_Cannabis:

nä inte jag,risken är för stor att man bara mår sämre då,Om du ska dricka ska du inte göra det för att du mår dåligt, för sånt finns det annat som funkar mycket bättre.

haha nej jag mår bara sämre då men det ger mig annat att tänka på för tillfället, är det jag är ute efter

haha vadå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha nej jag mår bara sämre då men det ger mig annat att tänka på för tillfället, är det jag är ute efter

alkohol har ju olika effekt på alla,hjälper det för dig så du mår bättre ärre ju bra. är 50/50 chans att de funkar för mig om jag mår dåligt när jag dricker, inga bra odds[shake]

patrick bateman:

haha vadå?

hederlig hampa THC men är ju likadant där funkar så olika från person till person[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan va tråk asså!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

alkohol har ju olika effekt på alla,hjälper det för dig så du mår bättre ärre ju bra. är 50/50 chans att de funkar för mig om jag mår dåligt när jag dricker, inga bra odds

haha perfekta odds ju

Paranormal_Cannabis:

hederlig hampa THC men är ju likadant där funkar så olika från person till person

aha okok

aldrig provat så vet inte om det funkar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha perfekta odds ju

nja vill ha bättre odds än så[crazy]

patrick bateman:

aldrig provat så vet inte om det funkar

det gör det definitivt, i varje fall för mig[bigsmile][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

nja vill ha bättre odds än så

haha ibland måste man våga köra på sämre odds också

Paranormal_Cannabis:

det gör det definitivt, i varje fall för mig

haha gott det [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

el clasico idag iggen förresten! halv 10 på tv4sport

hala madrid!


   
SvaraCitera