Aviseringar
Rensa alla

Nervositet


tigr
 tigr

Res nullius:

Du gör mig nervös [n]

[sad][love]
....
....
....
[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är inte så cool som du tror ändå [mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska testa att fortsätta vara nervös men se det som ett positivt karaktärsdrag

"reagerar på sin omgivning"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Res nullius:

så länge det inte är en käpp lixom 😀 Vad jag gör för "märkliga" saker hos psykologen? [shake]

Nä annars. Du verkar ha grejer för dig liksom [crazy]
Inget illa menat obs

Res nullius:

så länge det inte är en käpp lixom 😀 Vad jag gör för "märkliga" saker hos psykologen? [shake]

Från min sida?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

ska testa att fortsätta vara nervös men se det som ett positivt karaktärsdrag"reagerar på sin omgivning"

du e ett geni o min idol

isola:

Nä annars. Du verkar ha grejer för dig liksom Inget illa menat obs

När jag e med människor? pratar typ om sånt som ingen kan relatera till. står inte och skriker galenskaper på nåt torg, om det var nåt sånt du tänkte dig [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Res nullius:

När jag e med människor? pratar typ om sånt som ingen kan relatera till. står inte och skriker galenskaper på nåt torg, om det var nåt sånt du tänkte dig [crazy]

nej det tänkte jag mig inte heller [crazy]

ågu min sjukdom blir bara värre. känns som febern stiger. det är svininfluensan känner jag. [sad]
mår illa nu också.
skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ågu min sjukdom blir bara värre. känns som febern stiger. det är svininfluensan känner jag. [sad]
mår illa nu också.
skit.

låter som nån som håller på att dö och sen dog typ [crazy]
det är inte pinsamt att gå till doktorn iaf, kanske lite, men bättre än att vara död iaf kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Res nullius:

det är inte pinsamt att gå till doktorn iaf, kanske lite, men bättre än att vara död iaf kanske.

varför skulle det vara pinsamt? jag går inte till doktorn om det inte behövs, det känns onödigt. har dock frikort pga sprang så mkt på vårdis för mina öron förut så jag kan ju gå dit jätteofta nu om jag vill. passa på att utnyttja vårt fina system liksom.
var där för två veckor sedan lr ngt och tog bort ett födelsemärke. de har inte hört av sig så den var nog snäll och fin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

varför skulle det vara pinsamt?

Dels för att det kanske inte är nåt. och dels om dom måste ta på en. eller nåt åt det hållet.

isola:

det känns onödigt. har dock frikort pga sprang så mkt på vårdis för mina öron förut så jag kan ju gå dit jätteofta nu om jag vill. passa på att utnyttja vårt fina system liksom.
var där för två veckor sedan lr ngt och tog bort ett födelsemärke. de har inte hört av sig så den var nog snäll och fin.

Vem går till doktorn om det inte behövs [cute] Okaj, men då är du ju något av en stammis. Blir kanske inte lika ansträngt då [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om det nu var en fråga [confused]


   
SvaraCitera

Res nullius:

jasså, varför tror du att det är så? (om du nu inte skojade osv)

De verkar lyssna mer och verkar inte vara så upptagna av annat. Därför, tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejlarn:

De verkar lyssna mer och verkar inte vara så upptagna av annat. Därför, tror jag.

det är det som är det jobbiga det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Res nullius:

Dels för att det kanske inte är nåt. och dels om dom måste ta på en. eller nåt åt det hållet.

Tänk inte så, det är ju deras jobb och de har sett allt.
Folk kommer säkert dit varje dag med analstavar som gått av på mitten osv!

Res nullius:

Vem går till doktorn om det inte behövs [cute] Okaj, men då är du ju något av en stammis. Blir kanske inte lika ansträngt då [cool]

Fast gud jag hatade sådant förut, men nu är det bättre. Stora saker alltså. Som att ligga stilla länge på en brits och få födelsemärken borrtagna. Blev så nervös och fick sådan panikångest att jag kräktes på en sköterska haha. Hemskt synd om mig då ofc, men nu kan jag skratta åt det.


   
SvaraCitera

Res nullius:

det är det som är det jobbiga det.

Det är väl bra att problemen inte nonchaleras?


   
SvaraCitera