Aviseringar
Rensa alla

Netflix


Ämnesstartare

Tja jag gillar att kolla på film o serie o sånt använde. Dreamfilm o swefilmer förut men dem e ju kass de kommer bara upp reklam så nu när jag fyller 17 tänkte jag önska mig ett Netflix   Abonomang låter de bra? Är Netflix värd 99kr i månaden? Är dem bra är de alltid dem senaste filmerna där?kan ni ge mig fördelar med  att skaffa Netflix !!


   
Citera
Ämnesetiketter

de blir nog bra, inte använt de själv men kollar man på serie/film minst 3 gånger i veckan är de nog värt de


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:
de blir nog bra, inte använt de själv men kollar man på serie/film minst 3 gånger i veckan är de nog värt de

Naajs


   
SvaraCitera

Danne_cars:

Naajs

så kör på de du 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kör både Netflix och Viaplay, VPN för att få mer på Netflix.

Värt det. Tumme upp


   
SvaraCitera

Jag kör på Viaplay och sällan Netflix. Viaplay måste fan få in mer bra filmer! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars: Är dem bra är de alltid dem senaste filmerna där?

nja, det är konstigt att ingen har nämnt att sortimentet inte är super. om man tänker fram en film man vill se så finns den inte så jätteofta där. och de kanske uppdaterar sortimentet med ett tiotal filmer/serier per månad så de senaste filmerna är definitivt inte alltid där. 

Danne_cars: kan ni ge mig fördelar med  att skaffa Netflix !!

det bästa är väl funktionen att de hoppar vidare till nästa avsnitt när man ser serier utan att man behöver göra nåt. sen som du säger så slipper man reklamen som finns på de gratis sidorna. det är värt någon gång ibland men inte att ha hela tiden tycker jag. men tursamt nog kan man ju avsluta sin abonnemang när man vill.


   
SvaraCitera

Finns billiga Netflix konton som är billigare än 100.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sup, ply!:

nja, det är konstigt att ingen har nämnt att sortimentet inte är super. om man tänker fram en film man vill se så finns den inte så jätteofta där. och de kanske uppdaterar sortimentet med ett tiotal filmer/serier per månad så de senaste filmerna är definitivt inte alltid där. 

det bästa är väl funktionen att de hoppar vidare till nästa avsnitt när man ser serier utan att man behöver göra nåt. sen som du säger så slipper man reklamen som finns på de gratis sidorna. det är värt någon gång ibland men inte att ha hela tiden tycker jag. men tursamt nog kan man ju avsluta sin abonnemang när man vill.

Så de är värt det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

Så de är värt det?

det beror väl på vad man är ute efter. kanske värt den första månaden så man själv kan avgöra om det är något för en i alla fall. 


   
SvaraCitera

om du stör dig på reklam så rekommenderar jag adblock.


   
SvaraCitera