Aviseringar
Rensa alla

Nettan säger HEJ!


Ämnesstartare

Image

Saknar mina fisungar. Vad sägs som den gamla hederliga tinychatten, eller bara berätta om vad ni har gjort idag?!


   
Citera

Martin svarar TJA! och lägger till HUR ÄR LÄGET?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Martin svarar TJA! och lägger till HUR ÄR LÄGET?

Det är coola läget! Typ. Funderar på att våldgästa min väninna i alla fall. HUR ÄR DET MED DIG?!


   
SvaraCitera

ajyprah:

Det är coola läget! Typ. Funderar på att våldgästa min väninna i alla fall. HUR ÄR DET MED DIG?!

Fräscht! Det är hyggligt med mig. Hjärtat kollapsar väl snart och jag med det, men annars så!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Fräscht! Det är hyggligt med mig. Hjärtat kollapsar väl snart och jag med det, men annars så!

Då är vi två, om jag inte får min alkohol snart.


   
SvaraCitera

Ohoj! Flyger seglatsen högt i år?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Ohoj! Flyger seglatsen högt i år?

Borde ju förmodligen bero på vågorna om man inte planerar att jaga stjärnor!


   
SvaraCitera

Har inte gjort så mycket, sett på tv-serier och Dorian Gray, samt hostat lungorna ur mig. Ämnar dock vara frisk till på lördag då det är partydags igen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Har inte gjort så mycket, sett på tv-serier och Dorian Gray, samt hostat lungorna ur mig. Ämnar dock vara frisk till på lördag då det är partydags igen!

Vad för tv-serier? Har också sett dorian gray, är nyfiken på boken.


   
SvaraCitera

ajyprah:

Vad för tv-serier? Har också sett dorian gray, är nyfiken på boken.

HIMYM och House. Den senare var som alltid stört bra. Jo, filmen var bra, så kanske skulle kolla upp den någon gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

HIMYM och House. Den senare var som alltid stört bra. Jo, filmen var bra, så kanske skulle kolla upp den någon gång.

JA. Älskar house. Ska nog se till att fixa alla säsonger. Har bara sett avsnitt från och till numera.


   
SvaraCitera

ajyprah:

JA. Älskar house. Ska nog se till att fixa alla säsonger. Har bara sett avsnitt från och till numera.

Du borde. Blir i princip bara bättre.


   
SvaraCitera

Hej! Idag har jag slackat hela dagen. Det ha varit rätt så nice då faktiskt. Jag har t.ex lagat lunch (pommes frites med ketchup hihi) och för ett par timmar sen så bakade jag neg... chokladbollar, och spelade en video på mig själv där jag försökte prata baklänges som dvärgen i Twin Peaks, men det gick inte så bra. Ja, och sen så har jag rakat bröstet också.
Story of my life.


   
SvaraCitera

HEJ
Jag har två finnar i ena örat. Smärtsamt och lite otrevligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

Jag har t.ex lagat lunch (pommes frites med ketchup hihi) och för ett par timmar sen så bakade jag neg... chokladbollar, och spelade en video på mig själv där jag försökte prata baklänges som dvärgen i Twin Peaks, men det gick inte så bra. Ja, och sen så har jag rakat bröstet också.

Låter faktiskt som den ultimata dagen. Fast själv hade jag nog valt att noppa bröstet, samt äta makaroner istället för pommes.

elverpigen:

Jag har två finnar i ena örat. Smärtsamt och lite otrevligt.

De är ju de roligaste att klämma, när de är riktigt mogna. Då hinner man bara köra in ett finger, så sprängs de typ.


   
SvaraCitera