Aviseringar
Rensa alla

Neurol


Ämnesstartare

Har haft svårt att sova och har känt mig nere dom senaste 2 veckorna. Idag fick jag en burk Neurol för att hjälpa mig sova, står även att jag kan ta 1-2 tabletter 3-4 gånger om dagen mot oro, hjälper dom?


   
Citera

Speltidning:

hjälper dom?

Well, bara för att det hjälper vissa innebär det inte att de nödvändigtvis hjälper dig. Testa och se? Det borde vara lättaste sättet för dig att märka om dem hjälper.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SheDevil:

Well, bara för att det hjälper vissa innebär det inte att de nödvändigtvis hjälper dig. Testa och se? Det borde vara lättaste sättet för dig att märka om dem hjälper.

Tog 3 stycken innan jag gjorde tråden, känner mig lugn men är osäker på om det är placebo så tänkte se om någon hade erfarenhet med dessa piller här på UM.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Tog 3 stycken innan jag gjorde tråden, känner mig lugn men är osäker på om det är placebo så tänkte se om någon hade erfarenhet med dessa piller här på UM.

Har ingen erfarenhet, och har aldrig hört talas om dem. Är det receptbelagt eller är det naturläkemedel? Naturläkemedel brukar nämligen inte hjälpa om man faktiskt har problem, men det brukar å andra sidan inte placebo heller. Känner du effekt så har du säkerligen fått effekt också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SheDevil:

naturläkemedel?

Ja, typ. Innehåller Valeriana


   
SvaraCitera

Ja, vissa gånger däckar jag i 16h och kmr inte upp.
Men min kropp är känslig & lättpåverkad, kan vara därför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dtberorpå:

Ja, vissa gånger däckar jag i 16h och kmr inte upp.
Men min kropp är känslig & lättpåverkad, kan vara därför.

Antagligen, tog 4 igår och lyckades ta mig upp ändå [sad]


   
SvaraCitera

Speltidning:

Antagligen, tog 4 igår och lyckades ta mig upp ändå

Oj 🙁 har du sömnproblem?

obs: tog 4 st för ngn timme sen, är pigg som fan ändå. ångesten minskade dock.


   
SvaraCitera

KNARK ÖR INTR BRA!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dtberorpå:

Oj 🙁 har du sömnproblem?

Ja, väldigt svårt att somna ibland. Och lite smått ångest pga andra saker.


   
SvaraCitera

underskatta inte placeboeffekten


   
SvaraCitera

Speltidning:

Ja, väldigt svårt att somna ibland. Och lite smått ångest pga andra saker.

[sad] önskar jag kunde gör ngt...


   
SvaraCitera

Någon som vet om det är någon åldersgräns på att köpa dom? Vet ju att man inte får köpa huvudverkstabletter o så om man inte är över 18...[smile]


   
SvaraCitera