Aviseringar
Rensa alla

ngn du känner stalkar dig på internet utan din vetskap


ni verkar vara bra på att snoka, hur gör ni? jag lyckas bara få fram osexiga saker om jag försöker mig på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:
ni verkar vara bra på att snoka, hur gör ni? jag lyckas bara få fram osexiga saker om jag försöker mig på det.

använde google som yngre, nu för tiden blir jag bara snokad


   
SvaraCitera

elverpigen:

använde google som yngre, nu för tiden blir jag bara snokad

hm ahkej, segt =/ Googlade just mitt eget namn och hittade faktiskt lite som jag själv kunde rensa undan. Ganska skönt.

Vad hittar ni om ni googlar era namn?


   
SvaraCitera

tycker det är weird att du ens vet om snokandet, hur avslöjade snokaren sig liksm? "öh du jag har snokat lite på internet o hitta saker ja int gilla!!"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:
tycker det är weird att du ens vet om snokandet, hur avslöjade snokaren sig liksm? "öh du jag har snokat lite på internet o hitta saker ja int gilla!!"?

Frågade varför hen raderat kommentarer på instagram från mig och tagit bort från facebook. Hen svarade att det var pga saker hen hittat på um. 


   
SvaraCitera

Då är det ju personens fel?

elverpigen:

Frågade varför hen raderat kommentarer på instagram från mig och tagit bort från facebook. Hen svarade att det var pga saker hen hittat på um. 


   
SvaraCitera

elverpigen:

Frågade varför hen raderat kommentarer på instagram från mig och tagit bort från facebook. Hen svarade att det var pga saker hen hittat på um. 

knepigt


   
SvaraCitera

Well, om det personen hittat saker som får henne/honom att ändra sin uppfattning om dig så kan det påverka personens relation till dig, det är helt naturligt.

Ens relation baseras till stor del på uppfattning, när den ändras har det konsekvenser, och ja alla har rätt till att ändra sin uppfattning. Det är nåt man får leva med.


   
SvaraCitera

kennyman: Vad hittar ni om ni googlar era namn?

Först en bild på mig, sedan min profil från linkedin, och det är alla resultat från mitt namn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pratade med mamma om detta, hon höll med


   
SvaraCitera