Aviseringar
Rensa alla

NHL 10


Ämnesstartare

Är det någon här som har införskaffat sig NHL 10 än? Jag får mitt på fredag och undrar om någon kan ge lite feedback på 10an?

Om det finns tillräckligt många som har ett NHL 10 eller NHL 09 till PS3 eller Xbox360 här på UM så skulle vi ju kunna arrangera en UM-turnering? Vore fett nice!

Trailern gör en iallafall ordentligt sugen.


   
Citera
Ämnesstartare

funderar på att köpa det.
skulle också vilja ha lite feedback om spelet [y]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det aer naajz.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lirade lite hos en polare igår, riktigt kul![bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är la vettigare att läsa recensioner än att randoms ska säga varsin mening om det?


   
SvaraCitera

"we have women in the crowds" haha[bigsmile]

Tror inte man blir besviken på spelet. Men det såg lite skrämmande ut med alla nya grejer dom infört. Fight night 4 gjorde samma sak och det blev en enda soppa, jämnfört med föregångaren.
Det behöver inte innebära att samma sak händer nhl. Men jag föredrar att sportspelen är just sportspel. EA har redan vinnande koncept så dom behöver inte förändra, bara ge ut ett nytt.
Konservativ syn på det hela. Men dessa spel är ju inget man nöter ensam, utan med kompisar. passa, skjuta, finta, åka snabbare och tackla. mer behövs inte[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galvmeister:

Konservativ syn på det hela. Men dessa spel är ju inget man nöter ensam, utan med kompisar. passa, skjuta, finta, åka snabbare och tackla. mer behövs inte[y]

Be-a-pro är iofs inte så jäkla tråkigt att sitta och nöta själv. Inte onlineturneringar och sånt heller. Riktigt kul om du frågar mig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera