Aviseringar
Rensa alla

NHL 13 PS3 - Motståndare sökes. Bäst av en match.


Ämnesstartare

.. Innan jag går och lägger mig.
Skriv gärna användarnamn så skickar jag en matchinbjudan. Du får välja, Elitserien eller NHL.


   
Citera
Ämnesstartare

Historien:

NHL

Nu sov jag tyvärr när den här tråden skapades, men om du vågar vid ett senare tillfälle så lägg till mig så kör vi en jävel!

Heter Tobbish på PSN med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Nu sov jag tyvärr när den här tråden skapades, men om du vågar vid ett senare tillfälle så lägg till mig så kör vi en jävel!

Det gör ingenting.
Jag skickade iväg en vänförfrågan och kan spela in princip när som helst, säg till när du är redo bara så skickar jag över en matchinbjudan. Glöm bara inte att citera inlägget så jag vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Historien:

Det gör ingenting.
Jag skickade iväg en vänförfrågan och kan spela in princip när som helst, säg till när du är redo bara så skickar jag över en matchinbjudan. Glöm bara inte att citera inlägget så jag vet.

Fair enough! Ska kolla efter vänförfrågan nu, så kanske vi kan ta en match om en stund. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Fair enough! Ska kolla efter vänförfrågan nu, så kanske vi kan ta en match om en stund. [y]

Kul.
Jag har fem bra utespelare och en klockren målvakt. Plus tillräckligt många avbytare i mitt lag. Så se till att värmt upp din målvakt ordentligt.

Som du ser är jag uppkopplad till NHL. Väntar bara på att du ska glida in och välja lag. Ta din tid. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Historien:

Kul.
Jag har fem bra utespelare och en klockren målvakt. Plus tillräckligt många avbytare i mitt lag. Så se till att värmt upp din målvakt ordentligt.

Ojdå! Låter farligt! Det återstår att se om min målvakt (vilken det nu blir) är uppvärmd nog!

Historien:

Som du ser är jag uppkopplad till NHL. Väntar bara på att du ska glida in och välja lag. Ta din tid. [smile]

Nu tog jag mig tid! GL HF och sånt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ibland går hissen inte hela vägen upp. 3 av 3 vinster till Historien mot Tobbish. Dock så jämna matcher.

Någon ny som vill spela en match? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Historien:

Ibland går hissen inte hela vägen upp. 3 av 3 vinster till Historien mot Tobbish. Dock så jämna matcher.

Mja, stretade emot hyffsat, utom i sista matchen där det rann iväg. Ibland vill det sig bara inte!

Historien:

Någon ny som vill spela en match? [smile]

Någon gammal vill med, någon dag! Imorgon efter 14:30 är jag troligtvis tillgänglig för spel. Men håller med om att någon mer borde ge sig till känna så vi får lite variation!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Någon gammal vill med, någon dag! Imorgon efter 14:30 är jag troligtvis tillgänglig för spel. Men håller med om att någon mer borde ge sig till känna så vi får lite variation!

Jajamän. Det vore kul. Får se om det trillar in lite mer folk. [smile]

Mötte min bror och fick ett mål bortdömt när jag låg under med 2-3 i sista minuten. Reagerade som ledin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Synd att man inte har tid för sånt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Synd att man inte har tid för sånt [sad]

Ta dig tid! [no-no] Du har ju alltid rätt, alltså har du alltid rätt att spela NHL 13 med!

Historien:

Jajamän. Det vore kul. Får se om det trillar in lite mer folk. [smile]

Ja, mer folk! Var är allihop? [sad]

Historien:

Mötte min bror och fick ett mål bortdömt när jag låg under med 2-3 i sista minuten. Reagerade som ledin.

Ojojoj! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Ta dig tid! Du har ju alltid rätt, alltså har du alltid rätt att spela NHL 13 med!

Kanske det, men jag har bara PC och ingen PS3 så antingen måste ni köra på PC (och spela något annat än FIFA 13) eller så får jag köpa en PS3 [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Kanske det, men jag har bara PC och ingen PS3 så antingen måste ni köra på PC (och spela något annat än FIFA 13) eller så får jag köpa en PS3

Inget FIFA 13! [mad]

Svaret är givet, du får köpa en PS3! Finns väl inga hockeyspel alls till dator nu vad jag vet... dåligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej kanske, men då kanske PS3an tar all min fritid [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Okej kanske, men då kanske PS3an tar all min fritid [no-no]

Då är det ju tur att det är FRItid! Vad kan du göra som är viktigare? *väntar inte på svar*

JUST DET!


   
SvaraCitera