Aviseringar
Rensa alla

NHL säsong 2013


sincan
Ämnesstartare

Nu är det äntligen dags och visst känns det helt fantastiskt att få kolla på riktig hockey igen. Nu slipper man tacklingsfria matcher, dåliga domare, defensiv hockey, sidenvantar framför mål, spelare och ledare som missuppfattar regler, ansvar på spelare med puck att kolla upp samt inga avstängningar på lite gruffande.

Jag personligen håller på Detroit, men känner även en hel del för rangers, senators, canucks och avalanches.

Finns det ens en bättre öppningsmatch än the battle of pennsylvania? Har dock ett personligt dilemma om vem jag vill se som vinnare där!

Året för detroit är väldigt ovist i och med de spelare de tappat, men chansen finns där och om Z växer ytterligare i rollen som kapten så jääävlaaaaar!


   
Citera
Ämnesetiketter

Detroit var rätt uddlösa i fjol, även när man räknar med hemmavinstrekordet - de imponerade sällan spelmässigt. Det här året lär inte bli bättre, men det ska bli kul att kunna följa dem igen! Helm är min favorit i laget.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ett Red Wings som inte imponerar hör ändå till topp fem, btw.


   
SvaraCitera

Fan vad skoj det ska bli!!!

Mitt lag är Toronto, inte så mycket superduper.

Sen något svag för Colorado, Rangers, Detroit och Dallas [party]

Ser ut som jag sticker över 16 april!!

SKARU MED ELLER????


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

Schism:

Detroit var rätt uddlösa i fjol, även när man räknar med hemmavinstrekordet

De fullkomligt dog ju efter det rekordet.

davvelito:

SKARU MED ELLER????

I wish!

davvelito:

Mitt lag är Toronto, inte så mycket superduper.

Hehe, aja, kan ju hoppas på slutspel med lite tur[blush]


   
SvaraCitera

sincan:

Hehe, aja, kan ju hoppas på slutspel med lite tur[blush]

Hahaha ja [sad]

Kanske vinner Stanley Cup denna säsong [cool]


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

davvelito:

Kanske vinner Stanley Cup denna säsong [cool]

Ja, antingen eller!


   
SvaraCitera

sincan:

Ja, antingen eller!

Inget jävla halvmesyr [badgrin][badgrin]


   
SvaraCitera

Tror dock inte Calle Gunnarsson vinner Norris som han gjorde på mitt NHL [blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
KSENIA

hejar på alla lag hoppas dom vinner

SKOJA


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

KSENIA:

hejar på alla lag hoppas dom vinner

SKOJA

DU måste bete dig om du ska vara här?![sad]


   
SvaraCitera
KSENIA

sincan:

DU måste bete dig om du ska vara här?!

OK MEN TYCKER ATT TORONTO SKA VINNA PGA TYCKER DET VARJE ÅR


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

KSENIA:

OK MEN TYCKER ATT TORONTO SKA VINNA PGA TYCKER DET VARJE ÅR

davvelito:

Mitt lag är Toronto

[tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard]
JÄVLA PAKT!


   
SvaraCitera
KSENIA

sincan:

​​JÄVLA PAKT!

JAPP, DETTA ÄR PLANERAT SEDAN LÄNGE. OM NÅGON SKULLE GÖRA 1 TRÅD PÅ UM OM NHL SKA VI SÄGA ATT TORONTO ÄR BÄST


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

KSENIA:

JAPP, DETTA ÄR PLANERAT SEDAN LÄNGE. OM NÅGON SKULLE GÖRA 1 TRÅD PÅ UM OM NHL SKA VI SÄGA ATT TORONTO ÄR BÄST

Sjukt ändå! Aja, det kommer inte gå bra för dem[sad]


   
SvaraCitera

davvelito:

Mitt lag är Toronto, inte så mycket superduper.

[love]

Samma här!

Det ska bli intressant att se vad en kort säsong kan leda till. Förra säsongen låg laget ganska bra till efter halva säsongen vill jag minnas, för att sedan falla ihop i slutet.

Personligen hade jag hoppats att ryktena om att Roberto Luongo kunde vara på ingång stämde. Men nu verkar det ju som Vancouver tänker behålla honom. [sad] En nyckel för att laget ska ha en chans är ju en målvakt som inte är bra varannan match. Blir orolig när det förlängs med Scrivens och sådär. Nu har jag inte sett honom alls tror jag... men jag skulle vilja se ett mer etablerat namn i målet. Laget i övrigt känns inte alls dumt. Backuppsättningen känns nästan för bra för att speltiden ska gå att disponera på ett bra sätt (flera som skulle växa med mycket speltid, men kanske krymper och gör fler misstag med lite speltid).

davvelito:

Calle

Åh, fick en fin idé...

Hur vore det med en NHL 13-GM-Mode-tråd? [blush] Jag spelar mer för statistiken än för själva spelandet egentligen har jag märkt. [blush] Men vore roligt att dela med sig lite av vad som händer, vilka spelare som byts och hur det går och så! [surprised] *fapfapfap*

Kanske skapa med samma inställningar och sedan se hur vi sköter oss? *hoppas att min peppade känsla smittar av sig* [love]


   
SvaraCitera