Aviseringar
Rensa alla

Ni är välkomna att kontakta mig på MSN men...


Ämnesstartare

På min presentation har jag en länk till min hemsida. Hemsidan är till för er som vill veta mer om mig och vill lära känna mer djupt vem jag är. Nej, jag är inte lika oseriös IRL som här på UM och en hel del av mina inlägg ska man ta med en nypa salt. Därför finns den länken.

På min hemsida står det min MSN-adress och det går direkt att starta en MSN-konversation.

Tyvärr har jag efter jag lagt upp länken på min presentation kommit upp massor med MSN-rutor där folk skriver allmänt skit. Det är inte riktigt vad syftet med det hela är. Klart man får skriva till mig på MSN men ni får mer än gärna skriva något vettigt jämfört mot "Hej, hej då!" som det brukar ploppa upp.

Visst kan jag ta bort länken men samtidigt vill jag att ni ska ha möjlighet att kunna ta del av information om mig om ni är nyfikna.


   
Citera

Är det inte du som tidigare haft en presentation där du skrev något liknande att du "väger lika mycket som x antal mjölkkartonger"..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nesinnas:

Är det inte du som tidigare haft en presentation där du skrev något liknande att du "väger lika mycket som x antal mjölkkartonger"..?

Stämmer bra det och det var samma användare.


   
SvaraCitera

SebastianE:

Stämmer bra det och det var samma användare.

Vad hände med den presentationen? Var asgrym ju!


   
SvaraCitera

Jag känner inget behov i nuläget av att starta en konversation med dig, men jag kände ändå för att säga att jag tycker att det var en liten kul idé med kölappen och det där. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hard nock life o va poopiz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du e inte online


   
SvaraCitera

Är du någon slags bög eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smart att lägga upp en tråd om det här. Det är ju inte allas troligt att 1 miljon pers kommer spamma sönder skiten nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nesinnas:

Vad hände med den presentationen? Var asgrym ju!

Mmm den var så bra att folk blev avundsjuka[n]

dewster:

Jag känner inget behov i nuläget av att starta en konversation med dig, men jag kände ändå för att säga att jag tycker att det var en liten kul idé med kölappen och det där. ^^

Tack[smile]

oggelgoggel:

hard nock life o va poopiz

Ja ibland så!

Tubsockan:

du e inte online

Nope[bigsmile]

McAn:

Är du någon slags bög eller?

Så bra ska du inte ha det[bigsmile]

Hell_man:

Smart att lägga upp en tråd om det här. Det är ju inte allas troligt att 1 miljon pers kommer spamma sönder skiten nu?

Nej faktiskt inte då tråden kommer dö ut. Sedan kan jag stänga av funktionen också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Strippar du i cam eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Strippar du i cam eller?

Har ingen cam!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Har ingen cam!

Om jag köper en till dig, lovar du att strippa för mig då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Om jag köper en till dig, lovar du att strippa för mig då?

Nej, jag har tillräckigt med pengar att köpa en egen och jag tycker inte om cam.


   
SvaraCitera