Aviseringar
Rensa alla

Ni från göteborg!


Ämnesstartare

ni har inte råkat hitta en ensam stackars ajfån 5 under gårdagen? Förmodligen runt/mellan gamla ullevi och ... ullevi ... nya gamla ullevi eller allt vad arenorna nu heter. Hittelön troligtvis värd mer en luren när den är spärrad. Gör en flicka lycklig! mvh fattig optimist

Ni andra. Vad gör man när man tappar bort sin lur? Vet att någon hittat den då denne trycker bort samtal när man försöker ringa. Tills imorse någon gång då den var avstängd, troligtvis död. Har gjort en polisanmälan för att kunna spärra den hos teleoperatör osv. Borde jag stänga av abonemang? Eller hoppas att "find my iphone" går igång om den sätts på igen, vilket kräver internetuppkoppling som i sin tur gör att den känns onödigt att spärra abonnemanget ... 


   
Citera
Ämnesstartare

Knegaren och murare. Wow vilket team vi skulle bli.

För övrigt, nej, har aldrig vart i Göteborg i hela mitt liv (tack och lov)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha vrf gör du tråd om någon trycker bort samtal? den vill uppenbarligen inte ge tillbaka den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:
haha vrf gör du tråd om någon trycker bort samtal? den vill uppenbarligen inte ge tillbaka den

murare: fattig optimist

Knegaren:
Knegaren och murare. Wow vilket team vi skulle bli.

För övrigt, nej, har aldrig vart i Göteborg i hela mitt liv (tack och lov)

det har du fan rätt i! Tack och lov är orden. Ah vet inte ens varför jag åkte, snacka om att ignorera alla instinkter. Aldrig mer. Trött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har aldrig stött på en otrevlig göteborgare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one:
har aldrig stött på en otrevlig göteborgare.

då har du sannorlikt aldrig haft kontakt med göteborgspolisen Tumme upp Nämen faktiskt så var de allra flesta oväntat trevliga. Tills de fick reda på att man var från huvudstaden och mindrevärdskomplexen kicka in i alla fall :))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bor i göteborg men har inte sett till nåt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:
bor i göteborg men har inte sett till nåt 🙁

aw okej 🙁 Nej risken att en vänlig själ hittar den är nog ungefär 0.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hittade 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adhoc:
hittade 

sant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

murare:

sant

mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one:
har aldrig stött på en otrevlig göteborgare.

finns alldeles för många tyvärr 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adhoc:

mycket

ah Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du har drulleförsäkring på hemförsäkringen, plocka ut en ny 5S  =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
Om du har drulleförsäkring på hemförsäkringen, plocka ut en ny 5S  =)

fan är det någon familj som borde ha en sådan är det min, men känns väldigt tveksamt. Synd att man dragit iväg en anmälan redan, svårt att bortförklara hur man förlustanmälde luren innan man skaffa försäkring hähä


   
SvaraCitera