Aviseringar
Rensa alla

Ni gymnasieelever - när börjar era jullov?


Ögon i en plåthink:

Mitt jullov börjar tydligen den 23:e

Så är det för oss också, terminen slutar den 23e. Bara det att inga lärare har bokat lektionssalar då etc.


   
SvaraCitera

20:e eller 21:a. Är lite oklart huruvida lektionerna på måndagen kommer att bli av.


   
SvaraCitera

21/12


   
SvaraCitera

ladysmurf:

Den 21:a

VAAAAAAA?! Trodde den 20de[cry]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

17:e


   
SvaraCitera

Nirr:

VAAAAAAA?! Trodde den 20de

Ne vi slutar på tisdag[sad]


   
SvaraCitera

helutuhle:

9e

[surprised]Vilket långt jullov... kommer ihåg när jag gick i gymnasiet att jullovet varade typ precis över jul och nyår. Kanske 2 veckor långt? Började runt den 20e och slutade den 4e eller så.

kosjka:

21/12

Kviq:

17:e

Typ sådär.


   
SvaraCitera

Jag hatar er.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Storchen84:

4e

Oj, brukar börja runt 10e igen. Tre veckor är det rätt exakt tycker jag.


   
SvaraCitera

ladysmurf:

Ne vi slutar på tisdag

Men nice! Då kan vi gå och käka + bio efter och kanske shoppa lite innan mat osv.


   
SvaraCitera

ladysmurf:

Den 21:a


   
SvaraCitera

Nirr:

Men nice! Då kan vi gå och käka + bio efter och kanske shoppa lite innan mat osv.

Yes, det kan vi göra!


   
SvaraCitera
time
 time

Den tjugoförsta har vi julfestprogram på kvällen (där jag på ståtligt vis ska göra bort mig inför 450 elever samt personal) och så fort jag och resten av teatergruppen är klara med det, ska vi få lyssna på tämligen kass musik för att sedan vara lediga fram till 10/1. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

tämligen kass musik

Esteterna? Är de kassa på din skola, eller!


   
SvaraCitera
time
 time

Ögon i en plåthink:

Esteterna?

Nä, våra esteter är bara ballerinor och konstnärer. De som spelar musik har det som hobby utanför skolan. Visserligen är flera av banden helt okej bra, men det finns en kille specifikt som är så tragiskt dålig att man inte klarar av att lyssna på honom.


   
SvaraCitera