Aviseringar
Rensa alla

Ni i förhållande, eller som har haft - kolla hit!


Ämnesstartare

Hur känns kärleken mot er partner? Känns det som att ni kommer hålla ihop eller känns det mer som att det kommer bli som det blir? Jag och flickvännen är nyfikna på hur andra känner för varandra så ni får gärna svara hur ni känner.  SkeptiskBlinkMycket glad


   
Citera
ailuja

Han är den enda personen som jag vill se mig själv spendera min framtid med. Han tar fram mina bästa sidor och jag kan vara mig själv med han till hundra procent. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ailuja:
Han är den enda personen som jag vill se mig själv spendera min framtid med. Han tar fram mina bästa sidor och jag kan vara mig själv med han till hundra procent. 

Härligt att höra! Jag känner typ som att gränsen mellan förhållande och bästa vänner har suddats ut. Känns som att vi har svetsats ihop och jag vettifasiken om det är bra, men det känns sjukt bra åtminstone. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

exakt hur relaterar detta till oss som haft förhållande..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
exakt hur relaterar detta till oss som haft förhållande..?

Haha, jag förstår din tanke men ni vet ju antagligen hur det kändes för er när ni hade det och det var det enda jag var ute efter. 🙂


   
SvaraCitera

Mitt ex o jag va tsm i typ 6 månader, under hela den tiden kände jag aldrig att jag ville spendera min framtid me han, hade aldrig starka känslor för han.. Han hade de för mig och det visste jag om o drf gjorde jag slut för att nt såra han


   
SvaraCitera

Kärleken till min fru är obeskrivlig. 
Det är väl så kärlek ska vara?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi har varit gift i 3½år nu. En förhållande övergår ju från att vara nykära till att anta en mer stabil trygghetskänsla. Jag känner kanske inte samma som då vi träffades, men jag älskar ju inte henne mindre, kanske bara på ett annat sätt, känns det som.

Det hade känts väldigt konstigt att inte vara med henne, vi är såpass integrerade i varandras liv. Jag vill ju såklart tro att vi skall spendera våra liv tillsammans, men man vet ju aldrig.


   
SvaraCitera