Aviseringar
Rensa alla

Ni kan börja kalla mig för Plank-legenden


Ämnesstartare

Åkte 4 bussturer med att fråga ''hej jag har inte fyllt på mitt kort än, kan jag åka med ändå?'' och le snällt

dagens planktips. VSG


   
Citera

i östergötland funkar det nästan alltid att hålla upp sitt reskassakort + bankkort och ba "hej kan jag fylla på mitt kort här?"

slutar i nio fall av tio med "vi har ingen kontakt med banken så du kan gå på"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det där räknas inte till plankning. Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
i östergötland funkar det nästan alltid att hålla upp sitt reskassakort + bankkort och ba "hej kan jag fylla på mitt kort här?"

slutar i nio fall av tio med "vi har ingen kontakt med banken så du kan gå på"

haha finns stora lappar vid dörrarna där det står VI TAR EJ EMOT KORT!!! 🙁 så blind kan man väl nt va


   
SvaraCitera

kukoxo:

haha finns stora lappar vid dörrarna där det står VI TAR EJ EMOT KORT!!! 🙁 så blind kan man väl nt va

ahapp inte här. här går det skitbra attbetala medkort, när dom har kontakt med banken vill säga.


   
SvaraCitera
höna

Igår smet TVÅ pers efter mig i spärren. Kände mig som en brottsling


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:
Igår smet TVÅ pers efter mig i spärren. Kände mig som en brottsling

hahah gjort så ibland i sthlm. började nästan grina 1 gång för att personal var där,  men sonia den kriminella brottslingen övertygde mig


   
SvaraCitera
höna

kukoxo:

hahah gjort så ibland i sthlm. började nästan grina 1 gång för att personal var där,  men sonia den kriminella brottslingen övertygde mig

Haha shit va gangsta du ör. Jag har alltid busskort nuförtiden men förr när jag var lite kriminell hände det att jag försökte planka men misslyckades nästan alltid, snubblade, fastnade med benet emellan osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför håller ni på så. Är busskort för dyrt för er?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vehnk:
Varför håller ni på så. Är busskort för dyrt för er?

nej hade faktiskt inte fyllt på. bor i skog1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

image_27.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En bekant till mig verkar stup i kvarten få fördelar som rabatterad taxi, gratis hamburgare och så vidare. Varför? Boobs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac: Varför? Boobs

visade inga. hade stor jacka på..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: visade inga. hade stor jacka på..

Menade inte att du gjorde det. Hon är modell och har rekonstruerat sina, så de är uppseendeväckande stora; hon kunde inte dölja dem även om hon ville. Misstanken föreligger ju dock att din situation är närbesläktad, det lär ju inte i alla fall funka för alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac: det lär ju inte i alla fall funka för alla.

med rätt attityd går det!

Nachac: så de är uppseendeväckande stora;

hahah 🙁 usch


   
SvaraCitera