Aviseringar
Rensa alla

Ni killar som aldrig haft en tjej - skäms ni?


Ämnesstartare

kukoxo:

skrattar åt dig jättemkt nu

haha de inte roligt, kom till värsta insikten här ju Rodnar


   
SvaraCitera
time
 time

bobo_:

Tjejer tycker att snälla killar är lustiga och skrattar åt snälla killar. Tjejer tar inte snälla killar på allvar. Snälla killar är bara till för att skrattas åt. Sen knullas det med badboysen när natten är kommen. Den snälla killen får fortsätta sitta hemma och gråtrunka framför sin datorn. Det kommer aldrig att ändra på sig. Spelar ingen roll hur mycket den snälla killen försöker för han kommer bara gå bet varje gång. Tjejer känner på sig direkt om en kille är snäll och då skrattas det. Egentligen vill de inte att skratta men de kan inte hålla sig och skrattar ändå.

Tycker din syn på hur könen beter sig är helt off. Du resonerar på samma sätt som killar som snackar om friend zone: ett förhållande baseras inte på att killen är en bad boy och att tjejen bara vill ha machohannar, utan på att två personer fattar tycke för varandra. För övrigt är min pojkvän just en sån där snäll kille och jag skulle aldrig vilja dejta en stereotyp "bad boy", precis som jag inte skulle vilja ligga med en kille som säger att han är misslyckad som inte får tjejer trots att han är så fantastiskt snäll. Du har antagligen bara inte träffat rätt tjej ännu, men ge upp idéen om att tjejer är robotar som bara går igång på alfabeteende snarast möjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

recis som jag inte skulle vilja ligga med en kille som säger att han är misslyckad som inte får tjejer trots att han är så fantastiskt snäll. 

P-R-E-C-I-S. Vem vill ha en loser? Jag ger upp.


   
SvaraCitera
time
 time

bobo_:

P-R-E-C-I-S. Vem vill ha en loser? Jag ger upp.

Istället för att ge upp kan du ju BYTA ATTITYD, vilket var vad jag menade var ditt problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bobo_: P-R-E-C-I-S. Vem vill ha en loser? Jag ger upp.

Har du den där attityden blir det givetvis svårt att få tjejer. Man lyckas inte med mycket genom att ge upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Istället för att ge upp kan du ju BYTA ATTITYD, vilket var vad jag menade var ditt problem.

Men varför skulle nån som är efterbliven, har liten kuk, är ful, smal, försöka ens? Det är inte lönt. Dessutom så blir tjejer rädda för nån som är 20+ och oskuld. Lite psycho vibbar. Finns ju 3 miljarder andra dom kan haffa istället. Varför nöja sig med bajset under skorna. Och nej, jag är inte bög och jag ska inte heller bli det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan förfan inte ens prata med tjejer på internet...


   
SvaraCitera

bobo_:

Tjejer tycker att snälla killar är lustiga och skrattar åt snälla killar. Tjejer tar inte snälla killar på allvar. Snälla killar är bara till för att skrattas åt. Sen knullas det med badboysen när natten är kommen. Den snälla killen får fortsätta sitta hemma och gråtrunka framför sin datorn. Det kommer aldrig att ändra på sig. Spelar ingen roll hur mycket den snälla killen försöker för han kommer bara gå bet varje gång. Tjejer känner på sig direkt om en kille är snäll och då skrattas det. Egentligen vill de inte att skratta men de kan inte hålla sig och skrattar ändå.

tror du tjejer vill ligga med någon som ser ner på tjejer på det sätt du verkar göra?


   
SvaraCitera

och angående att tjejer skulle vara rädda för tjugoplussare osm är oskulder:

nej. 


   
SvaraCitera

men ljug inte om det, för helvete. DET är en jobbig lögn att komma på att någon dragit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

tror du tjejer vill ligga med någon som ser ner på tjejer på det sätt du verkar göra?

Men jag är inte samma på internet som är jag irl. Jag skulle aldrig kunna säga något negativt om nån.


   
SvaraCitera

bobo_:

Men jag är inte samma på internet som är jag irl. Jag skulle aldrig kunna säga något negativt om nån.

så tjejer är för tröga för att förstå folks sinnesstämning och inställning? 

min erfarenhet är att det ärjättesvårt att INTE se antydningar av vad folk "egentligen" tänker, oavsett vad de anstränger sigför att utstråla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

ha på dig som 1 tröja

all day every day


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

så tjejer är för tröga för att förstå folks sinnesstämning och inställning? 

min erfarenhet är att det ärjättesvårt att INTE se antydningar av vad folk "egentligen" tänker, oavsett vad de anstränger sigför att utstråla

Nej, det är inte därför tjejer skrattar åt mig. Det är för att jag är inte en badboy/komplett/normal. Då igoneras man. Varför delta i tävlingen när man kommer hamna sist??? Som Ennie sa: Inte ens fula tjejer vill ha mig.


   
SvaraCitera

bobo_:

Nej, det är inte därför tjejer skrattar åt mig. Det är för att jag är inte en badboy/komplett/normal. Då igoneras man. Varför delta i tävlingen när man kommer hamna sist??? Som Ennie sa: Inte ens fula tjejer vill ha mig.

även stolpskott, töntar och knäppisar har haft, har eller kommer få flickvänner. 

alternativt: ta tag i ditt liv, utseende och inställning och gör en total makeover, bli den du vill vara osv osv osv. heja.


   
SvaraCitera