Aviseringar
Rensa alla

ni måste stretcha efter träning!!


Ämnesstartare

Moderkakan:

stretch five FTW!!!

ok då...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

ok då...

he-he


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

musklerna blir faktiskt mindre ihopdragna [no-no]

ja han säger det finns ingen vetenskaplig uppbacking till att detta verkligen e sanning men ja vet inte han kanske yrar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Czar:

ja han säger det finns ingen vetenskaplig uppbacking till att detta verkligen e sanning men ja vet inte han kanske yrar

tror att han läste om det för 20 år sedan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

tror att han läste om det för 20 år sedan

ok kanske men han jobbar med ben o rehab o sånt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Czar:

ok kanske men han jobbar med ben o rehab o sånt

Ja okej, går med på kanske. kan ej va 100% säker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

kan ej va 100% säker

jag e 50% säker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Czar:

jag e 50% säker

e 80% kanske


   
SvaraCitera

jag brukar
stretcha

på följande vis: Image

KOM DÖÖGEN!!! KOIM


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

KOM DÖÖGEN!!! KOIM

kommer jupt i dig<!!


   
SvaraCitera

döög:

kommer jupt i dig<!!

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gick 2 mil i lördags strechade INTE!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har styrketränat sedan jag var 14 år och då var det seriösa pass tills skinnet flög av händerna och svetten rann, kämpade i mig protein tillskott med mera och tack vare min genetik så gick jag om de flesta i rasande fart, vet inte om det var träningen eller testosteronet som spökade men växte till mig något fruktansvärt och gör fortfarande (är idag 16 år)

men jag stretchade vilket fall ALDRIG! eller möjligen att man rörde sig lite åt olika håll men mina muskler blev extremt hårda och välformade med ådror som växte sig längre upp längst kroppen efter varje pass, testade att stretcha sen när jag blev 15, enligt mig så finns det bara ett ord för den metoden! värdelöst*

fick sämre kapacitet i armarna och konditionen försvann helt! jag säger inte att det är dåligt men använd det inte som metod ... för jag har aldrig sett varken tjusningen eller värdet i att stretcha.

Bara för att ge er lite mer kött på benen*
Min polare som i detta fallet heter Daniel, sprang som en jude om ni tillåter uttrycket, när han gick i skolan, hans styrka i armarna var enorm för likt mig så tränade han* han stretchade dock benen fanatiskt mycket och hade varken då eller idag en bra muskelmassa, ser vid närmaste laget kul ut då han har enorma chins och enorma ryggmuskler och armar men helt spikraka vader och ben, och för den delen har han ingen styrka i dom heller vad jag upplevt med honom på gymmet, vi sprang ju även 100 meter och jag som aldrig stretchat mina varken vader eller lår drog då om honom direkt.

Dock så tränade jag ju inte mina ben heller, vilket fick mig att tänka om! jag hade ju cyklat i låg takt 3-7 timmar per dag sen jag var liten i och för sig men det kan väl inte skapa såna enorma fördelar som jag fick, jag tar endast ut en del och det är stretching, avråder de flesta från att använda denna metod för flitigt, i för stor utsträckning kan den skada mer än den gör nytta, men visst kan man ju alltid sträcka ut armen en bit då det ger ökad muskel funktion ^^

tack för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dj_End:

tack för mig

läste inte ett enda ord och ingen annan kommer nånsin göra det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera