Aviseringar
Rensa alla

ni med add/adhd kan ni dela med er utav era symptom?


Ämnesstartare

har funderat ett tag nu på om jag möjligen skulle kunna ha add eller något liknade.

 så undrade om ni andra på forumet med diagnosen kan dela med er lite av era symptom?

(kanske kommer jag senare beskriva lite av mina egna symptom, men vi får se om det behövs.)


   
Citera
Ämnesetiketter

Funderar också på om jag har adhd eller nåt sånt, får svårt att koncentrera mig och sitta still på lektionerna så då irriterar jag person bredvid mig. Och så har jag varit skitsur på alla idag, för minsta lilla sak. Vet inte riktigt, tror att alla har en liten skvätt adhd eller så i sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The last gallifreyan Time Lord:
Funderar också på om jag har adhd eller nåt sånt, får svårt att koncentrera mig och sitta still på lektionerna så då irriterar jag person bredvid mig. Och så har jag varit skitsur på alla idag, för minsta lilla sak. Vet inte riktigt, tror att alla har en liten skvätt adhd eller så i sig

antagligen Glad
kan dock känna igen mig i det du skriver. 


   
SvaraCitera

Uncivilized:

antagligen Glad
kan dock känna igen mig i det du skriver. 

Vad har du för symptom btw? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The last gallifreyan Time Lord:

Vad har du för symptom btw? 

vill alltid hålla på och röra på min han/fot
har koncentrations svårigheter, svårt att komma igång med krävande uppgifter och dåligt närminne. 
är väl dom symptomen jag kan komma ihåg för tillfället Glad


   
SvaraCitera

Uncivilized:

vill alltid hålla på och röra på min han/fot
har koncentrations svårigheter, svårt att komma igång med krävande uppgifter och dåligt närminne. 
är väl dom symptomen jag kan komma ihåg för tillfället Glad

Det där med handen/foten har jag faktiskt också, min vän stör sig på det när vi kollar på film.Man kan väl gå till ungdomsmottagningar eller nåt för att göra ett "test"? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The last gallifreyan Time Lord:

Det där med handen/foten har jag faktiskt också, min vän stör sig på det när vi kollar på film.Man kan väl gå till ungdomsmottagningar eller nåt för att göra ett "test"? 

Möjligen.
Är du tjej eller kille? Har hört att tjejer ibland kan ha lite annorlunda symptom än killar.


   
SvaraCitera

Uncivilized:

Möjligen.
Är du tjej eller kille? Har hört att tjejer ibland kan ha lite annorlunda symptom än killar.

Tjej, vad ska de ha för annorlunda?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The last gallifreyan Time Lord:

Tjej, vad ska de ha för annorlunda?

Inget speciellt jag kan komma på i nuläget. Sorry 


   
SvaraCitera

Uncivilized:

Inget speciellt jag kan komma på i nuläget. Sorry 

Oh okej, men du om du känner att du har adhd eller add och vill få det diagnoserat och hjälpt så borde du söka hjälpt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The last gallifreyan Time Lord:

Oh okej, men du om du känner att du har adhd eller add och vill få det diagnoserat och hjälpt så borde du söka hjälpt. 

vet inte om det är värt det i nuläget. har dock hört att det kan bli svårare i takt med att det egna ansvaret stiger, så jag får se i framtiden.


   
SvaraCitera

Uncivilized:

vet inte om det är värt det i nuläget. har dock hört att det kan bli svårare i takt med att det egna ansvaret stiger, så jag får se i framtiden.

Okej, lycka till iaf! ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The last gallifreyan Time Lord:

Okej, lycka till iaf! ^^

tackar det samma!
kul med lite nya ansikten på um förresten, eller är du någon nyreggad? 


   
SvaraCitera

Uncivilized:

tackar det samma!
kul med lite nya ansikten på um förresten, eller är du någon nyreggad? 

Jag är en nybörjare här hahah men det är trevligt här :3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The last gallifreyan Time Lord:

Jag är en nybörjare här hahah men det är trevligt här :3

välkommen får man väl säga! jag är inte speciellt gammal i gamet jag heller, men trivs rätt bra här ändå. 
hoppas du ska trivas Glad


   
SvaraCitera