Aviseringar
Rensa alla

ni med Anorexi


Robbin:

bara jag som tycker att dedär lät skitkul?

haha jag flabba som fan när jag läste det [bigsmile]


   
SvaraCitera

orangetini:

haha jag flabba som fan när jag läste det [bigsmile]

hahaha. bra [bigsmile][love]


   
SvaraCitera

Robbin:

hahaha. bra

yees [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orangetini:

hur överlever du[chocked]

Är helt enkelt van vid det. Behöver det inte och sedan anser jag att godis och sådan skit är överskattad. Så gott är det inte. Ananas och bär, finns det något inom snacks- och godisvärlden som kan mäta sig med det?


   
SvaraCitera

Rock Lee:

Ananas och bär

SKämtar du eller?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orangetini:

SKämtar du eller?[confused]

Nej, jag tycker att det är mycket godare. Vad fan är det för konstigt med det? Jag tycker snarare att det är sjukt att folk kan bli så jäkla besatta av godis och sådan skit att de blir feta.


   
SvaraCitera

Rock Lee:

Nej, jag tycker att det är mycket godare. Vad fan är det för konstigt med det? Jag tycker snarare att det är sjukt att folk kan bli så jäkla besatta av godis och sådan skit att de blir feta.

Men ojdå. du behöver inte ta så jävla illa upp. Sa jag att det var konstigt elr? nej just det.
Jo må så vara att det är "sjukt" att bli besatt av godis, men så länge man inte blir fet av det (jag) så är det okej. tycker jag då.

Men vaddå när du sitter där på bion, släpar du med dig en jävla ananas då eller? höhö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orangetini:

Men ojdå. du behöver inte ta så jävla illa upp. Sa jag att det var konstigt elr? nej just det.

Jag är inte arg på något sätt. Antar att du tror det pag mitt val av ord. FAN vill säga.

orangetini:

Jo må så vara att det är "sjukt" att bli besatt av godis, men så länge man inte blir fet av det (jag) så är det okej. tycker jag då.

Jag tycker att godis är fel iaf. Det finns så mycket annat i matväg (om man nu måste) som man kan njuta av. Frukt, grönsaker osv. Dessutom gör det en mycket gott. Jag har en perfekt hy, jag sminkar mig aldrig och har aldrig heller haft finnar, exem od.

orangetini:

Men vaddå när du sitter där på bion, släpar du med dig en jävla ananas då eller? höhö

Nej? Man kan la titta på film utan att äta? Jag tar med mig en bonaqua eller något annat mineralvatten att dricka. Sen kan man ta med sig torkad frukt eller bara vanlig frukt om man så måste äta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det här hjälper inte dem direkt


   
SvaraCitera

Rock Lee:

ta med sig torkad frukt

Hade jag sett dig (el någon annan) på en biograf och att du tagit med dig det hade jag kastat någonting. på dig. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orangetini:

Hade jag sett dig (el någon annan) på en biograf och att du tagit med dig det hade jag kastat någonting. på dig. [love]

Då är det lugnt för jag har aldrig med mig något att äta på bio. Det är fullständigt löjligt.


   
SvaraCitera

Avocado:

kolla bilder på datan av godis/bakverk samt glodde på godishyllan i affärerna

Hahahahha känner igen mig så här mycket *visar med armarna*

Eller jag glodde inte bara på godishyllan, jag glodde på ALL mat. När jag cyklade hem från stallet (varje dag) så cyklade jag förbi en stor mataffär som jag gick in i och gick runt i, oftast utan att köpa någonting (var livrädd för sötningsmedel, hade ju hört att man blev lika fet av det som av vanligt socker och allt utom lightläsk innehöll ju mer än 1 kcal/100 g).
Sen låg det två till mataffärer på vägen som jag ibland stannade och gick in i OCKSÅ.
Sen har vi en fjärde mataffär nära oss som jag spenderade otaliga timmar i under sommaren 2007.

nu äter jag godis.. ofta!
lördags: köpte 9 kilo godis med kompisarna (iofs var det tänkt till 30 barn men vi ställde fram godiset när det var ca. 20 min kvar så blev väl runt 4 kilo kvar som vi (6 pers) åt upp)
söndags: åt rester av det som blev över på lördagen + en tårtbit
måndags: 100 g LYXCHOKLAD (200 g kostade mig och min kompis 49 spänn)
tis: 3 zoo apor, 3 typ stora non-stop och hm.. något mer litet
ons: sääääkert ngt
tors: sääääkert ngt eftersom jag ska sova över med alla kompisar (blir säkert b&j)
fre: ska gå bus eller godis [blush] blir några kilo

HAHAHA FAN VAD JAG ÄR ONYTTIG.
Men det är ju lov so WHO CARES!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ti-92:

känner ni aldrig söt sug?

är inte anorektiker, men jag har aldrig sötsug ändå[cool] är cool[cool]


   
SvaraCitera

Rock Lee:

Då är det lugnt för jag har aldrig med mig något att äta på bio. Det är fullständigt löjligt.

Nähä. då får jag väl kasta någonting på någon annan då. [confused].

Haha [bigsmile]


   
SvaraCitera

Brukar äta en fet korv me go senap


   
SvaraCitera