Aviseringar
Rensa alla

Ni med dreads, igen


Ämnesstartare

isola:

klart det är vidrigt

Jag menar att folk inte gör det.

Okej några idioter kanske gör det men de är i minoritet och klipper ändå typ av sig dreadsen efter ett halvår för att de missuppfattat hela grejen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Jag menar att folk inte gör det.

tyvärr finns dem[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

tyvärr finns dem

ÅNÄJJJ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

ÅNÄJJJ

Haffa tag i alla du ser med dreads, sen utreder du om de är vidriga eller inte.[no-no]
De är säkert vänligare mot dig än mot Isola, som inte en enda dread har[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det verkar klia så jävligt med dreads. Det är lite som när man ser en riktigt jobbig tröja på någon och man känner i hela sig att "fan vad den där lär klia". Annars är det rätt fräckt :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej, inte de håret som är längst in i dreadsen(?)
Många fixar ju sina dreads genom att skita i hygienen under lång tid, det är faktiskt riktigt vidrigt.[shake][shake]

Det betyder inte att alla är så.

Budolicious:

Tycker det verkar klia så jävligt med dreads. Det är lite som när man ser en riktigt jobbig tröja på någon och man känner i hela sig att "fan vad den där lär klia". Annars är det rätt fräckt :c

Det kliar just för att det där längst in frizzar sig så förjävligt men innan jag tvättade håret och förstörde allt så kliade det inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Det betyder inte att alla är så.

isola:

Många fixar ju sina dreads genom att skita i hygienen under lång tid, det är faktiskt riktigt vidrigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

isola: Många fixar ju sina dreads genom att skita i hygienen under lång tid, det är faktiskt riktigt vidrigt.

Harpyja:

Det betyder inte att alla är så. Fortfarande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Det betyder inte att alla är så. Fortfarande.

Har jag någonsin påstått det?[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Har jag någonsin påstått det?

isola:

Dreads är inte särskilt hygieniskt, de går inte att få ordentligt rena och luktar ill

Det lät bara inte som att du menade "många" där :]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Det lät bara inte som att du menade "många" där :]

Trodde du menade att jag påstått att alla fixat dreads genom att vara smutsiga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dreadsrelaterad fråga:

vad fan ska man göra åt att dreadsen ser helt galna ut efter att man sovit med dem en natt? [tard] ofta man hinner blöta håret på morgonen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

feel:

vad fan ska man göra åt att dreadsen ser helt galna ut efter att man sovit med dem en natt? [tard] ofta man hinner blöta håret på morgonen.

Också en anledning till varför jag vill wax on liksom. Men det är ju bara att kämpa med tuperandet, snurra, tupera etc [tard] Nu har jag gummisnoddar på topparna för att de inte ska gå isär[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men hur fan blir det nu då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

feel:

vad fan ska man göra åt att dreadsen ser helt galna ut efter att man sovit med dem en natt? [tard] ofta man hinner blöta håret på morgonen.

Dold text: plattång


   
SvaraCitera