Aviseringar
Rensa alla

Ni med iphone 4, är ni nöjda?


Ämnesstartare

OF 5:

Dessutom är tafsskärm totalt jävla värdelöst när det är kallt ute.

Hade inga problem med min htc i vintras iaf :O

Nonoton:

Samsung Galaxy S2 är den absolut bästa telefonen just nu. I princip alla större elektroniksidor på internet är överens. Kameran är riktigt bra, skärmen är helt otrolig, och det är den absolut snabbaste telefonen.

tack för tipset, ska gå in o läsa lite mer om den 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

tack för tipset, ska gå in o läsa lite mer om den 🙂

Sedan borde du kanske skaffa en gammal telefon och använda som fylletelefon [bigsmile].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nonoton:

Sedan borde du kanske skaffa en gammal telefon och använda som fylletelefon [bigsmile].

Hade en gammal telefon när jag var ute ett tag när jag precis köpt min htc... Men man blir ju mindre och mindre försiktig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nonoton:

[bigsmile].

Sån jävla fail igår alltså.. Jag tog upp mobilen varav den ramla igenom handen som en hal tvål och rakt ner i en plastmugg med vin. Hur stor är chansen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Sån jävla fail igår alltså.. Jag tog upp mobilen varav den ramla igenom handen som en hal tvål och rakt ner i en plastmugg med vin. Hur stor är chansen?

Jo sånt är cpirriterande. Men jag har lärt mig att alltid hålla min (Har en Galaxy S2 nu :)) i princip med två händer när jag är full, och inte över något fuktigt [badgrin].

Men det är sånt som händer, och det suger [mad].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Men iaf ni som har en iphone 4, är ni nöjda?

JA !


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Men iaf ni som har en iphone 4, är ni nöjda?

Väldigt.[party]


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Men iaf ni som har en iphone 4, är ni nöjda?

Den bästa vän man kan köpa för pengar.

Jag är inne på min andra iFån (körde 2G ett tag först) och skulle aldrig betalt det priset om jag inte visste att jag trivs med systemet. Dold text: Och ni som hävdar att Android är bättre: jag har testat vänners HTC & SE's med Android ("dom är ju så himla mycket bättre") men kommer inte överens med programvaran och får krupp bara av att försöka skriva sms. Jag betalar hellre ett överpris för en telefon jag verkligen gillar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Ja eller jag undrar mest om den verkligen är så otroligt bra som alla säger! Vet du hur kameran är?

Jo det förstår jag men det blir ju väldigt relativt. [crazy] Jag tycker att den är bra, men vet ju inte om du kommer att tycka det.

Kameran är bra. Den är ju kass till att fotografera saker som inte är stilla (precis som alla mobilkameror), men den är den bästa mobilkameran jag haft.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trivs än så länge. Känner mig mysigt materialistisk och lär vara beroende ett tag framöver. se till att skaffa ett bra abbonemang bara.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Har alltid kört på apple när jag köpt ipod

JA FÖR ATT INGEN ANNAN SÄLJER IPOD DET ÄR ETT MÄRKE FRÅN APPLE!!!!!!!!!! DET HETER MP3SPELARE!!!!!! (all caps rage)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varning för älg:

Trivs än så länge. Känner mig mysigt materialistisk och lär vara beroende ett tag framöver. se till att skaffa ett bra abbonemang bara.

Oj, du och iphone var en lite otippad kombo måste jag säga!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Men iaf ni som har en iphone 4, är ni nöjda?

Jag har ingen Iphone 4 och är nöjd =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Jo det förstår jag men det blir ju väldigt relativt. [crazy] Jag tycker att den är bra, men vet ju inte om du kommer att tycka det.

Nej det förstå väl jag med men om majoriteten tycker att den är helt fantastisk är det ju större chans att jag gör det. All fakta om mobilen kan jag ju googla 🙂

Rödingajäveln:

Kameran är bra. Den är ju kass till att fotografera saker som inte är stilla (precis som alla mobilkameror), men den är den bästa mobilkameran jag haft.

OKej, låter bra! Lär bli en iphone för mig..

WickedBarbie:

Jag betalar hellre ett överpris för en telefon jag verkligen gillar.

Håller med dig. Visserligen trivdes jag ruskigt bra med htc också, men vissa saker känns bara simplare med en iphone!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:

Oj, du och iphone var en lite otippad kombo måste jag säga!

Haha varför?
Jag är uppvuxen med mac och apple nära hjärtat.
Avsky pc (okej förlåt du pc som jag just nu sitter vid. snälla sluta inte fungera)


   
SvaraCitera