Aviseringar
Rensa alla

ni som är biffiga


Ämnesstartare

ni som är biffiga när ni är ute på krogen får ni mkt ragg? får ni mkt komplimanger av tjejer? vilken sorts tjejer får ni uppmärksamhet från? jag har tränat 1/5 år men jag har aldrig blivit raggad på även fast jag är vältränad  GråterGråterGråter


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Tränat 2.4 månader, du kanske borde ragga på tjejer själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

that's not how it works


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Tränat 2.4 månader, du kanske borde ragga på tjejer själv?

jag försöker men blir bara nekad hela tiden och till sist så ger jag upp för jag orkar inte bli nekad igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thé King:

jag försöker men blir bara nekad hela tiden och till sist så ger jag upp för jag orkar inte bli nekad igen

Ragga på killar då? Blink


   
SvaraCitera

jag är askrallig. det är lite jobbigt ibland när folk flockas kring mig för att känna på mina biceps men jag låter dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:

Ragga på killar då? Blink

Icke!


   
SvaraCitera
myten

Tränat i strax över två år, får väl lite kommentarer då och då av brudarna.  Om du har tränat i 1/5 år alltså strax över 2 månader skulle jag inte säga att det är så konstigt att de kanske inte lägger märke till dig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ett och ett halvt år menade jag


   
SvaraCitera

terrormat:
jag är askrallig. det är lite jobbigt ibland när folk flockas kring mig för att känna på mina biceps men jag låter dem

😀

man måste ju va lite generös liksom 


   
SvaraCitera

019linnea:

😀

man måste ju va lite generös liksom 

eller hur 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får ju mer än alla som inte ä biff Cool


   
SvaraCitera
Kudhos

Är inte jättebiffig men ser ut som att jag tränar(att vara 23 utan ölmage är ovanligare än du tror). Får mer uppmärksamhet, blickar, och kontakt med tjejer och killar. Löptränat i 6 år, gymmat i 3 år. 


   
SvaraCitera

näe, bara mer blickar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utseendet e inte allt 


   
SvaraCitera