Aviseringar
Rensa alla

Ni som är homosexuella, är ni rädda för det motsatta könet?


Ämnesstartare

Hur rädda är ni egentligen?


   
Citera

Inte alls? Är du rädd för killar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Inte alls? Är du rädd för killar?

Nej, jag kan tänka mig att ha sex med en kille om han är söt, men mycket hellre med en tjej (det är större chans att tjejer är vackra än att killar är det enligt mig). Jag väljer inte bort det som inte är fult.
Men jag undrar varför ni inte vill åt det motsatta könet? Eller vad tänker ni när ni ser dem? Kollar ni ens på dem? Det förutsätter jag att ni gör.


   
SvaraCitera

Hänskapt:

Nej, jag kan tänka mig att ha sex med en kille om han är söt, men mycket hellre med en tjej (det är större chans att tjejer är vackra än att killar är det enligt mig). Jag väljer inte bort det som inte är fult.

Då är du alltså bisexuell.

Hänskapt:

Men jag undrar varför ni inte vill åt det motsatta könet? Eller vad tänker ni när ni ser dem? Kollar ni ens på dem? Det förutsätter jag att ni gör.

Det är inte sexuellt attraktivt. Jag kramar gärna tjejer, jag umgås gärna med tjejer, och har inget emot dem, men jag har inger sexuellt intresse i dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Det är inte sexuellt attraktivt. Jag kramar gärna tjejer, jag umgås gärna med tjejer, och har inget emot dem, men jag har inger sexuellt intresse i dem.

Ok, mycket märkligt. [smile]


   
SvaraCitera

Hänskapt:

Ok, mycket märkligt. [smile]

Varför är det märkligt? Samma sak med heterosexuella, finner inget som helst sexuellt intresse i brudar.


   
SvaraCitera

botox:

Varför är det märkligt

Om man är bisexuell så kanske det är något man aldrig upplevt :3.


   
SvaraCitera

Jag är absolut inte rädd för tjejer, tvärt om. Det är bara det att jag inte finner dem sexuellt upphetsande.


   
SvaraCitera
Homo0

Hänskapt:

Hur rädda är ni egentligen?

Äääää... inte alls.
Jag både umgås och har sex med tjejer.
Och jag är bög ja.


   
SvaraCitera

Homo0:

Äääää... inte alls.
Jag både umgås och har sex med tjejer.
Och jag är bög ja.

Du skulle inte kalla dig själv bisexuell då?


   
SvaraCitera

Hänskapt:

Men jag undrar varför ni inte vill åt det motsatta könet? Eller vad tänker ni när ni ser dem? Kollar ni ens på dem? Det förutsätter jag att ni gör.

jepp det gör jag, blir kåt av d0m också ^^.

men har ju börjat utveckla bisexualitet. har alltid tänt på tjejer. men nu på senaste tiden har jag börjat känna ännu mer :S.

har alltid varit glad över att inte tända på tjejer. har sett kompisar vara ledsna eller folk hamna i destruktiva levnandsmönster pga tjejer. men har själv alltid sett på o tänkt : "ååh va skönt att jag slipper såntdär".

visst hamnar jag i jobbiga levnadsmönster när jag är kär i killar men som du säger är inte killar fina lika ofta som tjejer. så det händer ungefär var tredje år.


   
SvaraCitera

Eh, pinne mellan benen, eckligt. Hår överallt, eckligt.

Tänkte jag för några år sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

botox:

Varför är det märkligt? Samma sak med heterosexuella, finner inget som helst sexuellt intresse i brudar.

Heterosexualitet är inget man väljer på samma sätt. Det är något alla har i sig, men vissa förnekar det.

Homo0:

Äääää... inte alls.
Jag både umgås och har sex med tjejer.
Och jag är bög ja.

Du är inte bög lol. [bigsmile] Där avslöjade du dig.

drabant92:

Jag är absolut inte rädd för tjejer, tvärt om. Det är bara det att jag inte finner dem sexuellt upphetsande.

Tänk dig att köra in kuken i en tjejs fitta och få orgasm i fittan. [wink]


   
SvaraCitera

Hänskapt:

Tänk dig att köra in kuken i en tjejs fitta och få orgasm i fittan. [wink]

Nej tack. Jag gillar inte deras könsorgan. Kuk däremot [love][badgrin]


   
SvaraCitera
Homo0

drabant92:

Du skulle inte kalla dig själv bisexuell då?

Hänskapt:

Du är inte bög lol. Där avslöjade du dig.

Nej, jag är bög.
I framtiden ser jag mig vakna en lördagmorgon och bredvid mig ha en man som jag stiger upp och brygger kaffe till. Ser inte ALLS en tjej ligga där. De kan man ju inte bo och leva med.
DET gör mig till bög.


   
SvaraCitera