Aviseringar
Rensa alla

Ni som är riktiga GAMERS.


Smilen
Ämnesstartare

Hur länge brukar ni sitta och spela och hur har ni motivation att spela typ 10 timmar om dagen?


   
Citera
Ämnesetiketter
Exner

Riktig gamer=någon som försörjer sig som det?


   
SvaraCitera

Det är ju spelet som är motivationen. Är det roligare att spela än att göra någon av de andra sysslorna man har tillgängliga så är det ju inga problem alls att spela 10 + timmar om dagen.


   
SvaraCitera

Jag spelar 4-7 tim om dagen. Ibland mer när jag pratar med någon samtidigt.
Fast sen beror det på vad det är för spel, om det är ett nytt spel så sitter jag ofta i 11 timmar eller mer. 


   
SvaraCitera

Anita Sarkeesian har lärt mig att gamers är våldtäktsmän.


   
SvaraCitera

För min del beror det väl på vad jag har att göra annars. När jag är ledig kan det lätt bli att jag sitter hela dagen, med avbrott för två måltider och en promenad med hunden, då jag inte har något annat vettigt att göra. 


   
SvaraCitera

Jag brukade sitta +10 timmar varje dag, spelade LoL, WoW och San Andreas Multiplayer och RolePlayade. Spelade oftast med vänner och jag var målinriktad och hade liksom kul.. Men alla spel förlorade sin touch eller så var det jag som bara helt förlorade allt för game;andet.
Saknar det ofta men känner ändå en lättnad att jag gör andra saker nu. Hade väl helst velat finna en balans dock. 


   
SvaraCitera

"Riktiga gamers"
En sådan där som verkligen har utpoppade, fyrkantiga ögon och inte vet vad verklighet är längre?


   
SvaraCitera