Aviseringar
Rensa alla

Ni som arbetar - Saknar ni skolan?


Ämnesstartare

saknat gymnasiet varje dag sen den 11e juni 2010


   
SvaraCitera

Saknar självklart alla klass polare, men själva skolarbetet är absolut inget jag saknar, helt underbart att jobba ist.


   
SvaraCitera

Ohja friheten och allt häng var helt underbart. Tur att det blir mer plugg till hösten! Kanske inte samma sak men vi får se.


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Saknar inte skolan. När jag gick i åttan, då var riktigt trött på skolan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saknar gymnasiet. Hade en asskön klass 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saknar mitt sista högstadium. Åh det var så fint.
Kanske hade saknat gymnasiet också men äh man ska inte tänka bakåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skolan = alltid fattig

Arbete/jobb = alltid fett med stålar

Saknar skolan? Kompisarna - JA. Annars i största allmänhet, nej - inte direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Älskade gymnasiet. 


   
SvaraCitera

Well jag hatade högstadiet och gymnasiet i synnerhet så jag saknar inte pubertala upptåg ett dugg - inte heller emotionellt omogna & homofoba inslag. Tyvärr finns dessa människor i arbetslivet också...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I viss mån saknar jag skolan.
Jag hade en god relation till med mina lärare och klasskamrater. Vi hade rent utav kul tillsammans. Men jag vet att jag kunde ha gjort mycket bättre ifrån mig rent resultatmässigt. Förut saknade jag viljan. Jag kanske har kommit fram till den åsikten eftersom jag mognat lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Från och till. Jobbet är mycket mer stimulerande, men skolan var mer avslappnande. Tycker båda är trevliga på sina sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börjar göra det. Knegat konstant i tre års tid. Var ju på kurs för en tid sen och stiftade lite nya bekantskaper. Då började man sakna charmen med plugget lite.

Dock är kneget bra mycket mer fritt än skolan och man träffar ju folk ändåTumme upp


   
SvaraCitera

har sommarjobbat i tre veckor o saknar skolan som fan........


   
SvaraCitera

samma visa varje sommar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Nej, inte direkt. Jag jobbar i skolmiljöer, och med barn och ungdomar. Så det är liksom nära nog Cool

N


   
SvaraCitera