Aviseringar
Rensa alla

Ni som blivit friska.. Bröst?


Ämnesstartare

Hejsan!

För några år sen rasade jag i vikt och var ett fult benrangel.. var uppe i puberteten då och självklart försvann de små bröst jag hade HELT typ. Inte kul.

Jag blev lite klokare och efter mkt kämpande gick jag upp igen. Är nu 18 och är helt normalviktig och fri från sjukdomen!! MEN, brösten är fortfarande små..

Ni som gått ner mkt i vikt, och sen gått upp, tog det lång tid innan ni även fick bröst? Och mens?


   
Citera
Ämnesetiketter

Är inte korspostning, typ... spamklassat? [confused]
Gör en tråd, inte tre. >.<

Och ja. du kommer troligen vara platt för resten av ditt liv om du inte blir tjock.


   
SvaraCitera

fan va trådar de va [confused][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade problem med detta som yngre, och har även haft vänner med samma problem. Det finns de, som under missbruk av droger eller ätstörningar, inte har fått tillbaka sina bröst. Brösten består ju praktiskt taget av fett så det gäller att äta saker med nyttiga fetter.
Jag blev aldrig av med min mens, men har vänner som fått tillbaka den. Mitt tips är att uppsöka läkare, om det inte känns för svårt - de brukar vara bra på ungdomsmottagningar.
Lycka till!


   
SvaraCitera

små bröst kan åxå vara sexigt[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bra tråd, hejja dig. Jag har gått från stor B kupa till något som liknar en buckla i en betongvägg, dvs jag kan inte ens använda AA kupa utan att stoppa upp den. Jag har givit upp hoppet på att få tillbaka mina boobies när jag blir frisk och har börjat spara till implantat. Vill inte ha superstora bomber, bara så att jag inte ser ut som en prepubertal tonåring eller en cancerpatient som opererat bort brösten.


   
SvaraCitera

Entr0py:

hejja dig

men tro migggggg har hellre små än jobbiga, ömma klumpar i vägen... som gör ont när man ligger på mage!!!
och bröst är iofs till största delen fett och gener bara, så antigen har man stora eller så har man små.. o är det fett så blir de förmodligen hängiga, så låt det ta sin tid ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har hört att om man får anorexi i tidiga tonåren kommer brösten aldrig utvecklas.. lixom puberteten är ju redan förbi. Men dom kommer ju antagligen bli lite större när du har gått upp en del i vikt.


   
SvaraCitera

Jag känner en som hade samma problem. Hon opererade.

När man är såpass gammal kommer inte brösten utvecklas mer. Det har du redan förstört sååå, too bad.
Det är operation eller små bröst som gäller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile] Små bröst är sexigt!
[smile] Mina bröst blev stora när jag gick upp (p-piller är en faktor)
[smile] Brösten kan växa ända tills man är 20-25, vänta å se

http://frulillis.blogspot.com/


   
SvaraCitera

kornelia77:

Ni som gått ner mkt i vikt, och sen gått upp, tog det lång tid innan ni även fick bröst? Och mens?

Mens, tog omkring ett år efter nådd normalvikt. Bröst, nej. [smile]


   
SvaraCitera

Brösten spelar ingen roll, ändå.. jag vet inte om någon partner jag haft har haft särskilt stora bröst. [cute]


   
SvaraCitera

kornelia77:

För några år sen rasade jag i vikt och var ett fult benrangel.. var uppe i puberteten då och självklart försvann de små bröst jag hade HELT typ. Inte kul.

Vet du, jag har nog en lösning på ditt problem när det gäller brösten!
På hemsidan sthlmcompany.com finns det ett piller som kallas BustUp. Det är praktiskt taget nyttigt för kroppen och folk har ökat två storlekar bröstväg på ett halvår!
Funderar på att skaffa sj :[rolleyes]
Lycka till!


   
SvaraCitera

Bröstkörtlarna borde väl inte försvinna bara för att man gått ner i vikt? Fettet däremot.
Sluta säg "men små bröst är fint"... det kan uppmana tjejer. :p


   
SvaraCitera

DollyWood:

Det finns de, som under ätstörningar, inte har fått tillbaka sina bröst.

wastedp0tential:

Har hört att om man får anorexi i tidiga tonåren kommer brösten aldrig utvecklas..

Det är så det blitt för mig. Inte anorexi, men slarvade med maten riktigt mycket! Får skylla mig själv [n]


   
SvaraCitera