Aviseringar
Rensa alla

Ni som bor i en etta!


Ämnesstartare

Någon här som bor i en liten etta och kanske kan posta bilder på era små lägenheter? 🙂 Oavsett om ni har rum+kök eller rum+kokvrå t.ex.

Om ni bara har någon bild eller så, då jag kanske ska flytta till en vill jag veta hur man kan få det att se mysigt och hemtrevligt ut trots att det är så litet!

Just nu känns det som att jag inte alls kommer att trivas i en etta, men om jag får se hur andra bor kanske det kommer kännas bättre. Så posta gärna bilder! =)


   
Citera
blum
 blum

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera

Hittade lite bilder från den etta jag flyttade ut från för någon vecka sen... Den sög dase, men rätt nice fick jag den trots allt...

Och såklart går det inte att bifoga bilder [tired]


   
SvaraCitera

varför just en etta
och inte en tvåa?


   
SvaraCitera

ettor blir inte mysiga och hemtrevliga det är omöjligt


   
SvaraCitera

OF 5:

ettor blir inte mysiga och hemtrevliga det är omöjligt

Där har du fel! [no-no]
De kan faktiskt bli riktigt mysiga och hemtrevliga - om man bor 1-2 personer där...


   
SvaraCitera

Jag gillar min etta, den är inte direkt så hemtrevlig, orkar inte pilla upp massa saker på väggarna och skit så den är rätt steril och trist, men jag gillar den, den är min liksom, bott här snart 3 år nu.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Nu vart det massa bilder på mig med men jag orkade inte knäppa nya osv, har inte en massa bilder på lägenheten bara så.


   
SvaraCitera

Renesmee:

Där har du fel! [no-no]
De kan faktiskt bli riktigt mysiga och hemtrevliga - om man bor 1-2 personer där...

2 pers i en etta?

hf


   
SvaraCitera

Kan försöka fixa när vi orkat städa, typ imorgon eller så.


   
SvaraCitera

Jag har en stor etta. 46 kvadrat 😮


   
SvaraCitera

schism:

2 pers i en etta?

Ja, det blir jobbigt om det bor fler - typ.. 3 personer eller något sådant.


   
SvaraCitera

Jag lever och frodas i en liten etta på 22kvm med kokskåp. Har fixat och donat en del och fått den rätt mysig. Visst känns det trångt ibland men trivs ändå galant. Det är ett eget place, liksom. Kan slänga upp lite bilder imorgon!


   
SvaraCitera

Sheriffen:

Jag har en stor etta. 46 kvadrat 😮

Du borde gömma några flyktingar där. [smile]


   
SvaraCitera

har oxå en etta, fast den är ganska omysig för jag gillar inte att pyssla oså har jag hängt påslakan för alla fönster för jag gillar att ha det mörkt


   
SvaraCitera

Renesmee:

Ja, det blir jobbigt om det bor fler - typ.. 3 personer eller något sådant.

det vore jobbigt om det bodde TVÅ i en etta med

orka dela på vad äre typ 20-30 kvm.


   
SvaraCitera