Aviseringar
Rensa alla

Ni som flyttade hemifrån för första gången


Ämnesstartare

Var de inte jobbigt? Eller var ni inte rädda? Jag menar visst jag är otroligt paranoid det vet nog ni alla men blivit mycket bättre med det. Men kände ni inte att de var lite läskigt att vara ensam hemma ibland? Om ni gjorde det? Hur lyckades ni övervinna det?


   
Citera
Ämnesstartare

Längtar tills jag kan flytta hemifrån! Det är bäst när ingen är hemma, då slipper man all tjat och personer som käkar upp all glass! 🙁


   
SvaraCitera

Han inte tänka så mycket innan men Jag klarar mig utan sociala kontakter i längre perioder så för min del var det lugnt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var 16, gick bra


   
SvaraCitera
reben

jag kmr nog aldrig flytta hemifrån


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det gick bra, förutom det där med jobb och studier.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det gick bra, flyttade med en kompis så var aldrig själv med problemen som uppstod. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var en befrielse.


   
SvaraCitera

Anura: Var de inte jobbigt?

Skitjobbigt vare! Speciellt eftersom jag flyttade till en helt annan stad och allt.
Flyttade dock med pojkvännen, så det blev inte ensamt på det sättet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flyttade till gården som ligger bredvid den mamma bor på, med min pojkvän. Så det var inte så farligt. Rodnar


   
SvaraCitera

Det var inte läskigt på ett "Hur ska jag klara mig"-sätt, men på ett "Saknar papsen"-sätt. Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload: personer som käkar upp all glass! 🙁

VAFAN HAR NI INGEN RESPEKT FÖR VEM SOM ÄGER GLASSEN I ERAT HEM????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag flyttade första gången och bodde inneboende så hade folk runt omkring lite då och då.
Första gången jag flyttade till egen lägenhet var då inte så speciell, det kändes ganska naturligt.


   
SvaraCitera

flyttade 40 mil när jag var 16

var lite nervös innan, men när det väl var gjort var det inte så farligt.

bodde iofs på elevhem också, så fick ju lite kompisar automatiskt, det var skönt. 

jobbigt dock att träna 7-9 ggr i veckan å göra alla hushållssysslor själv


   
SvaraCitera