Forumet - Ni som förlorat oskulden när ni vart 18+

Ni som förlorat oskulden när ni vart 18+

6817 0 210

Spana också in:

Bluff:

Men det är det enda beviset på att du är duglig som människa, att äntligen få knulla?

Well no... Känner mig patetisk och värdelös. Säkert duglig som människa. Typ som att kunna leva och jobba? och ha roligt?

Fortfarande att vara oskuld är en plåga .. =O

Ni andra som säger att jag är patetisk har antagligen rätt.
Men ni är bara en bunt som inte tänker på andra och deras känslor.
CharliesName:

Jag är 18 å har den kvar ^^ då och då känns det mysko, speciellt när folk skämtar om det. men oftast så bryr jag mig inte, ger den hellre till nån jag verkligen tycker om än å bara slänga bort den.

Eller är det bara en bortförklaring? :)

Papper:

Jag förstår inte det här med att bli av med oskulden, ha sex när du får tillfälle till och har lust och inte bara för att bli av med oskulden så man kan bli "normal".

Jag har lust hela tiden.

Och ja jag skulle vilja förlora oskulden för att kunna Släppa allt det här med oskuld. Skulle vara skönt att "släppa väskan med stenarna"
Bluff:

Men det finns ju inte mycket duglighet över om man är så mycket som 'värdelös'.

Jag känner mig värdelös som man.

Känner mig värdig för att kunna prata och vara social och kanske då o då rolig :o
och kunna stöda andra.

Bluff:

Är du för kåt för att kunna behärska dig?

Kanske det som är grejen... att jag tänker för mycket.

Men problemet ligger kvar ;<
Lalle NÄTVANDRARNA:

Är det mest jobbigt för att du är rädd att andra ska döma dig eller för att du dömer dig själv?

Det är nog både och men tror att det är mest för att jag dömer mig själv ganska mycket.

Har ofta grovt mycket ångest om småsaker tex om jag sagt fel om något vardagligt till någon tjej.

Önskar att jag kunde prata med folk i min egen ålder som när jag pratar med vuxna eller med folk jag verkligen litar på.