Aviseringar
Rensa alla

Ni som förlorat oskulden när ni vart 18+


Ämnesstartare

CharliesName:

Jag är 18 å har den kvar ^^ då och då känns det mysko, speciellt när folk skämtar om det. men oftast så bryr jag mig inte, ger den hellre till nån jag verkligen tycker om än å bara slänga bort den.

Eller är det bara en bortförklaring? 🙂

Papper:

Jag förstår inte det här med att bli av med oskulden, ha sex när du får tillfälle till och har lust och inte bara för att bli av med oskulden så man kan bli "normal".

Jag har lust hela tiden.

Och ja jag skulle vilja förlora oskulden för att kunna Släppa allt det här med oskuld. Skulle vara skönt att "släppa väskan med stenarna"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xparn:

Well no... Känner mig patetisk och värdelös

Men det finns ju inte mycket duglighet över om man är så mycket som 'värdelös'.

xparn:

Fortfarande att vara oskuld är en plåga .. =O

Är du för kåt för att kunna behärska dig? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluff:

Men det finns ju inte mycket duglighet över om man är så mycket som 'värdelös'.

Jag känner mig värdelös som man.

Känner mig värdig för att kunna prata och vara social och kanske då o då rolig 😮
och kunna stöda andra.

Bluff:

Är du för kåt för att kunna behärska dig?

Kanske det som är grejen... att jag tänker för mycket.

Men problemet ligger kvar ;<


   
SvaraCitera

xparn:

Kanske det som är grejen... att jag tänker för mycket.

Men problemet ligger kvar ;<

Är det mest jobbigt för att du är rädd att andra ska döma dig eller för att du dömer dig själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lalle NÄTVANDRARNA:

Är det mest jobbigt för att du är rädd att andra ska döma dig eller för att du dömer dig själv?

Det är nog både och men tror att det är mest för att jag dömer mig själv ganska mycket.

Har ofta grovt mycket ångest om småsaker tex om jag sagt fel om något vardagligt till någon tjej.

Önskar att jag kunde prata med folk i min egen ålder som när jag pratar med vuxna eller med folk jag verkligen litar på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xparn:

Önskar att jag kunde prata med folk i min egen ålder som när jag pratar med vuxna eller med folk jag verkligen litar på.

Vartifrån kom det där? 😮 xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, det är ingen big deal. Låt det komma när det kommer. Fan bryr sig om man är 13 eller 35?

Det här kommer du inse när du förlorat oskulden. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är 21, oskuld, och känner mig tämligen apatisk


   
SvaraCitera
Papper

xparn:

Jag har lust hela tiden.

Och ja jag skulle vilja förlora oskulden för att kunna Släppa allt det här med oskuld. Skulle vara skönt att "släppa väskan med stenarna"

Jag tror att du vill bli av med oskulden för att du tycker att du ska vara "som alla andra" och göra det som anses vara "normalt", för att passa in.
Jag tror att du vill bli av med oskulden så snabbt som möjligt för att du har blivit påverkad av människor, och inte för att du själv vill det.

Jag är också oskuld och jag fyller 19 i år och även om jag blir 30 och inte har haft sex så kommer jag inte bli paranoid och tro att jag måste ha sex.
Jag kommer ha sex när jag kommer ha sex helt enkelt.
Jag kanske aldrig kommer ha sex i mitt liv.


   
SvaraCitera

xparn:

Det är nog både och men tror att det är mest för att jag dömer mig själv ganska mycket.

Har ofta grovt mycket ångest om småsaker tex om jag sagt fel om något vardagligt till någon tjej.

Du är väl en grubblare =)
Egentligen är det ju en fördel att vara en tänkare, men när man tänker för mycket på negativa saker kan det bli jobbigt. Vad skulle du säga vara störst problem, att du är oskuld eller att du oroar dig över det?

xparn:

Önskar att jag kunde prata med folk i min egen ålder som när jag pratar med vuxna eller med folk jag verkligen litar på.

Kan ju bero på olika saker, att du mognare snabbare än dina jämnåriga eller det krävs mycket för att du ska lita på någon. Att ha sociala färdigheter måste inte vara samma sak som att alltid känna sig säker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men försök förstå att knulla inte är för alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xparn:

Vad kände ni innan?

Jag känner mig iaf värdelös och känner mig patetisk. (Är fortfarande oskuld)

Så du tycker alla freakz som ligger med vem som helst är bättre då?


   
SvaraCitera

xparn:

(Är fortfarande oskuld)

xparn:

Och jag är 17 men snart 18.

Jag med, jag fyller 18 om några månader bara. Och jag är inte bara oskuld, jag har aldrig ens varit ihop med någon, aldrig kysst någon, aldrig hållit någon i handen, och absolut aldrig gjort någonting sådant. 🙁

Förut såg jag det som någon dåligt. Men nu har jag blivit religiös, och jag tänker att man ska vänta på den rätta och att man ska vänta med sex tills efter äktenskapet, och jag är emot abort och preventinmedel.

Att ha sex med någon som inte ens är den rätta som man ska gifta sig med är ju bara horigt och värdelöst. Och 18 är ju inte så mycket, de flesta har nog inte träffat den rätta då, och de som har sex med någon annan en den rätta gör ju ett stort misstag. och sex utanför äktenskept är fel, då är man ju en hora. 🙁
Så mitt tips är att du börjar se det som att du har gjort rätt, och att de som har haft sex utanför äktenskapet är äckliga värdelösa syndiga horar. Då känns det bätte och tröstande. [smile][cute]


   
SvaraCitera

jag tycker inte att du ska tänka så mycket på det. Det sker när det sker. Inget fel att vara 18 o oskuld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Det här kommer du inse när du förlorat oskulden.

Kanske det... om jag nu ens förlorar den :O

Men det känns fortfarande hemskt att ständigt tänka på det.

Visst får man en 10 sekunders lättnad när man tänker att "Det är klart att det kommer det är bara att ta lugnt o chill"

Och det är inte att jag tycker att jag är ful. Har fått flera komplimanger om att jag är söt tex.
Dock är jag smal 🙂

Men det är väll bara att jag blir så jävla feg/blyg när det kommer till tjejer.


   
SvaraCitera