Aviseringar
Rensa alla

Ni som har hängt med


NEMI
 NEMI

Känner att du nog skulle gott vidare för länge sedan.


   
SvaraCitera

Paseo: "Skulle du vara otrogen i colombia?" frågade jag han innan han åkte. han svarade: "jag kan inte vara otrogen mot dig för du är inte min flickvän. men du kanske blir det i framtiden, vi får se"

uff. vilka playervibbar 🙁


   
SvaraCitera

kram =(


   
SvaraCitera

Paseo: Jag skulle kunna trösta mig med att D inte ansåg att vi var tillsammans. "Skulle du vara otrogen i colombia?" frågade jag han innan han åkte. han svarade: "jag kan inte vara otrogen mot dig för du är inte min flickvän. men du kanske blir det i framtiden, vi får se"

sicken douche!!
usch. 
det låter som att han är mycket mer omogen än vad du är (tycker inte du verkar omogen heller). 
dumpa. han verkar inte respektera dig. 


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

mynona:

Plus på detta Paseo, jag kan upprepa samma saker med mina egna ord om du vill för jag tycker likadant. Men summering: han svek sitt löfte först, och genom att svika dig har han samtidigt automatiskt löst dig från ditt löfte. Därmed har du inte gjort något fel. Han anser sig definitivt inte prostituerad för att ha varit otrogen så varför ska du göra det för att du gjorde samma sak, dessutom med all rätt eftersom han svek först. Du var kort sagt i din fulla rätt och hade jag varit du hade jag inte haft dåligt samvete. Han var ett dåligt inflytande på dig eftersom den sortens killar får tjejer att känna sig smutsiga för att de ger efter för honom så att han själv ska slippa känna sig smutsig för att han saknar karaktär, det är ren skuldöveföring och det är så dubbelmoral fungerar. Allt är som det ska, du var i din fulla rätt eftersom han gjorde det först. 

detta hjälpte mycket, tack Hjärta


   
SvaraCitera