Aviseringar
Rensa alla

Ni som har piercat läppen + annat ställe..


Ämnesstartare

Ni som har piercat läppen och andra ställen , kändes det mer eller mindre att ta hål i läppen än på det andra stället .. Har i naveln o näsan sj nu.. Men ska ta i läppen o undrar bara , kmr ju i vilket fall ta så.


   
Citera
Ämnesetiketter

Simstar92:

kmr ju i vilket fall ta så.

dåså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör ondare att ta i naveln.
dock är det ingen mysig känsla när alla blodkärl sprängs i läppen.


   
SvaraCitera

Tycker inte läppen gör så ont att ta hål i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postlapsaria:

dåså

är väl kanske ändå intressant o veta .

iversonn:

gör ondare att ta i naveln.
dock är det ingen mysig känsla när alla blodkärl sprängs i läppen

okej låter ju rätt bra

smörgåsbord:

Tycker inte läppen gör så ont att ta hål i.

oki [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att folk ens orkar fråga sånthär längre...[tard]
JAG tyckte att naveln gjorde ondare än läppen, men hur min erfarenhet ska hjälpa dig har jag ingen aning om.

Om jag säger att det inte tog ont, kommer det inte att kännas på dig heller då eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

venom:

Att folk ens orkar fråga sånthär längre...
JAG tyckte att naveln gjorde ondare än läppen, men hur min erfarenhet ska hjälpa dig har jag ingen aning om.

Om jag säger att det inte tog ont, kommer det inte att kännas på dig heller då eller?

ne men är endå intressant o veta hur andra upplevde det


   
SvaraCitera

Jag har gjort piercingar som både känts mer och mindre än i läppen, det är min erfarenhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yeahbiteme:

Jag har gjort piercingar som både känts mer och mindre än i läppen, det är min erfarenhet.

okej


   
SvaraCitera

jag tycker inte det gör ont att pierca sig i underläppen iaf. det är väl mest "klicket" som är det äckliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

jag tycker inte det gör ont att pierca sig i underläppen iaf. det är väl mest "klicket" som är det äckliga.

ok ja ska pierca underläppen..


   
SvaraCitera

jag gjorde underläppen, och det var helt ok. Näsan gjorde jag med pistol, så jag antar att det är för mycket skillnader på metoderna för att avgöra vad som gjorde ondast.


   
SvaraCitera

alltså jag fattar inte ens att jag vågade pierca mig, jag är snorrädd för nålar verkligen, har två i käften och den ena gjorde inte alls medans den andra gjorde fittont.

jag vågar inte pierca mig mer[cry]


   
SvaraCitera

lilasmet:

har två i käften

bra,då kan du ju hjälpa mig[mad]är d normalt om tungspetsen domnar bort?[sad]eller,typ,domnar,men sticks lite i och så,gör inte ont,men känns obehagligt (nygjord)


   
SvaraCitera

Tözen:

bra,då kan du ju hjälpa mig[mad]är d normalt om tungspetsen domnar bort?[sad]eller,typ,domnar,men sticks lite i och så,gör inte ont,men känns obehagligt (nygjord)

vart sitter de i käften?
och nej, tror inte att det ska vara så...[sad]


   
SvaraCitera