Aviseringar
Rensa alla

Ni som har piercat läppen + annat ställe..


lilasmet:

vart sitter de i käften?

tungan[sad]

lilasmet:

och nej, tror inte att det ska vara så...

va d inte så för dig?[sad]jag är nojjig,jag trodde tungan skulle ruttna över natten[cry]


   
SvaraCitera

Tözen:

tungan[sad]

har inte i tungan och skulle aldrig ta det då av risken du nyss nämde.

Tözen:

va d inte så för dig?[sad]jag är nojjig,jag trodde tungan skulle ruttna över natten[cry]

har hört att de som tar i tungan blir känsliga/tappar lite känsel i början för att det är svullet, hur nyligen var det?


   
SvaraCitera

lilasmet:

har hört att de som tar i tungan blir känsliga/tappar lite känsel i början för att det är svullet, hur nyligen var det?

förrgår,började med d igår och den är svullen ja,känns lite som när man får tandläkarbedövning från piercingen och frammåt.[tard]

lilasmet:

har inte i tungan och skulle aldrig ta det då av risken du nyss nämde.

just d,du hade snakebites >_<


   
SvaraCitera

Tözen:

förrgår,började med d igår och den är svullen ja,känns lite som när man får tandläkarbedövning från piercingen och frammåt.[tard]

det kanske tar en stund, men försäkerhetsskull bör du besöka piercaren, provat googla runt?[tard]

Tözen:

just d,du hade snakebites >_<

föredrar att inte kalla dem snakebites eftersom snakebites brukar vara sådana som sitter i mungipan:<


   
SvaraCitera

lilasmet:

det kanske tar en stund, men försäkerhetsskull bör du besöka piercaren, provat googla runt?

jag googlar lite nu och ska gå till dom när dom öppnar och fråga om jag inte hittar nåt,dom har inte öppnat än[sad]

lilasmet:

föredrar att inte kalla dem snakebites eftersom snakebites brukar vara sådana som sitter i mungipan:<

jaja,jag är kass på piercingar,jag vill bara göra hålen.[sad]


   
SvaraCitera

Tözen:

jag googlar lite nu och ska gå till dom när dom öppnar och fråga om jag inte hittar nåt,dom har inte öppnat än[sad]

En kompis för mig funkade det bra för genom att han åt massa sådan krossad is med smak på.


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

En kompis för mig funkade det bra för genom att han åt massa sådan krossad is med smak på.

jojo,suger på is,men tungan borde väl inte domna som om den är bedövad?


   
SvaraCitera

Tözen:

jojo,suger på is,men tungan borde väl inte domna som om den är bedövad?

Med tanke på hur mycket nerver och sådant som finns där så jo det är mycket troligt.


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Med tanke på hur mycket nerver och sådant som finns där så jo det är mycket troligt.

men d kommer sluta?


   
SvaraCitera

Tözen:

men d kommer sluta?

Jo förmodligen ifall du inte gått till en kass piercare.


   
SvaraCitera

Tözen:

jag googlar lite nu och ska gå till dom när dom öppnar och fråga om jag inte hittar nåt,dom har inte öppnat än[sad]

bra, du får höra av dig vad de sa!

Tözen:

jaja,jag är kass på piercingar,jag vill bara göra hålen.[sad]

x'D<3


   
SvaraCitera

lilasmet:

x'D<3

jag gick dit och frågade om dom hade tid för ett par hål[blush]

lilasmet:

bra, du får höra av dig vad de sa!

yes,om dom fattar vad jag säger[blush]


   
SvaraCitera

lilasmet:

du får höra av dig vad de sa!

d är tydligen normalt,men första gången jag fråga så fatta han inte vad jag sa för jag pratar lite mysko.[blush]han skratta åt mig,kändes bra när man gick dit i mjukiskläder a la xxxl och osminkad[blush]snigg pojk[blush]ring i näsan=[love]snyggt på vissa killar[y]


   
SvaraCitera

Tözen:

d är tydligen normalt,men första gången jag fråga så fatta han inte vad jag sa för jag pratar lite mysko.[blush]han skratta åt mig,kändes bra när man gick dit i mjukiskläder a la xxxl och osminkad[blush]snigg pojk[blush]ring i näsan=[love]snyggt på vissa killar[y]

aaaaaw<3
men vad skönt, nu vet du iaf![smile]


   
SvaraCitera

Läpp piercing? Råder dig att när du väl gör det, så be typ piercaren att inte göra piecingen för långt ner. Hade piercing i läppen förut ( underläppen i mitten ) Och nu har tandköttet åkt jättelångt ner, hade jag haft kvar min piercing i ett par år till så hade jag troligen fått tandlossning där. Tandköttet förblir så också :/


   
SvaraCitera