Aviseringar
Rensa alla

NI som kommer imorgon..


Issen

Hade mina föräldrar inte kommit hem just denna helg hade jag kunnat hysa in en del folk :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Hade mina föräldrar inte kommit hem just denna helg hade jag kunnat hysa in en del folk :/

Aj då otur ;/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vision:

Kul att hänga runt i staden hela natten ju

nazgul:

Ja det gäller ju oss från Åland också, ifall ni nu vill ha dit oss

Du kan hänga med mig och swinglifeaway om det skulle behövas [cool] stockholmsnatt!


   
SvaraCitera
Issen

swinglifeaway:

Aj då otur ;/

Yes, det går att få in någon person nu men då är det läskigt istället


   
SvaraCitera

swinglifeaway:

Ska du ens komma?

Ja klart [rolleyes]

Wanking BC:

Yogi ska dit med mig! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Du kan hänga med mig och swinglifeaway om det skulle behövas [cool] stockholmsnatt!

Ftw! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yogi:

Ja klart

[wink][cool]

swinglifeaway:

Ftw!

eller hur!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

men då är det läskigt istället

På vilket sätt läskigt? [surprised]


   
SvaraCitera
Issen

swinglifeaway:

På vilket sätt läskigt? [surprised]

Det är överhuvudtaget rätt läskigt att ha en person sovandes här med mina föräldrar hemma, blir värre om det är en tjej. Jag tycker mina föräldrar är pinsamma och jobbiga även om dom inte ens pratar med mig 😛


   
SvaraCitera

hade kunnat låna ut elevhemmet till massa folk om jag inte varit fast i värmland[cool]


   
SvaraCitera
Vision

Wanking BC:

Du kan hänga med mig och swinglifeaway om det skulle behövas [cool] stockholmsnatt!

Tror inte jag kan. Ska sova hos en UM:are (kompis sen innan) Kommer väl antagligen behöva vara hemma hos henne runt 11 eller något. [n]

Låter lockande annars. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

hade kunnat låna ut elevhemmet till massa folk om jag inte varit fast i värmland[cool]

Du får väl ta dig loss från värmland då [cool]

Issen:

Det är överhuvudtaget rätt läskigt att ha en person sovandes här med mina föräldrar hemma, blir värre om det är en tjej. Jag tycker mina föräldrar är pinsamma och jobbiga även om dom inte ens pratar med mig 😛

Haha, jag förstår dig. Hade känt samma sak.. känns läskigt att sova hos en människa inte jag träffat förut själv också, men har ju inte mycket till val tyvärr. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vision:

Tror inte jag kan. Ska sova hos en UM:are (kompis sen innan) Kommer väl antagligen behöva vara hemma hos henne runt 11 eller något. [n]

Ska inte denna tjejen vara med på träffen då? Eftersom du måste hem till henne så pass "tidigt" [smile]


   
SvaraCitera
Issen

swinglifeaway:

Haha, jag förstår dig. Hade känt samma sak.. känns läskigt att sova hos en människa inte jag träffat förut själv också, men har ju inte mycket till val tyvärr.

Får la lösa det imorrn... då har du ju nästan säkert träffat den personen också. Tror det kan vara lättare då tillome då du vet vem du känner dig lagom trygg med... har aldrig varit med om att nån inte fått sovplats... har säkert hänt men jag tror inte att nån blir utelämnad om den försöker.

Inte ens jag kommer acceptera att nån blir ensam sovandes på en bänk på t-centralen trots min ångest 😛


   
SvaraCitera
Vision

swinglifeaway:

Ska inte denna tjejen vara med på träffen då? Eftersom du måste hem till henne så pass "tidigt" [smile]

Jo det ska hon [crazy]


   
SvaraCitera