Aviseringar
Rensa alla

Ni som mobbar mig


Ämnesstartare

och skriver att jag är troll och sånt. Det är nog hormoner som gör att jag pratar om sex hela tiden för det gjorde jag inte för ett år sen. Så ni kan sluta mobba mig för det för jag kommer nog inte alltid vara kåt hela tiden. Hur gör ni när ni är kåta? för mig hjälper det inte att runka ellerk nulla för jag är fortfarande jätte kåt efter det också. 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Sök hjälp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lyktan1:
Sök hjälp.

vadå för hjälp knull hjälp eller? xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xD
                   


   
SvaraCitera

Troll Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Troll Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska säga till min kompis morgan så kan kan snacka er till rätta och sluta mobbas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör moderaterna inget åt trollen här eller? :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lyktan1:
Gör moderaterna inget åt trollen här eller? :p

Jag är inget troll!!


   
SvaraCitera

xD 


   
SvaraCitera

lyktan1:
Gör moderaterna inget åt trollen här eller? :p

Nej , dom skiter i det helt och hållet. fast man har sagt till och dom själv sagt att dom ska ta i hand i det, men inget har hänt.

Om jag var mod skulle jag bannat honom för månader sen. Alla hans trådar är bara skit och helt menningslösa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:

Nej , dom skiter i det helt och hållet. fast man har sagt till och dom själv sagt att dom ska ta i hand i det, men inget har hänt.

Om jag var mod skulle jag bannat honom för månader sen. Alla hans trådar är bara skit och helt menningslösa.

Håller med.


   
SvaraCitera

Bara att fortsätta runka och knulla tills du inte orkar mer. Det fungerar för min partner. 😉


   
SvaraCitera
Cobrak

Gå och gråt-runka i ett hörn grabb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan vad tråkiga folk är nu för tiden


   
SvaraCitera