Aviseringar
Rensa alla

Ni som mobbar. Varför??


Ämnesstartare

KKNDx:

Det är kul?

Ja, för att det får en att må bättre. Och man behöver inte ta itu med sina verkliga problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tofflan19:

Och man behöver inte ta itu med sina verkliga problem.

jag mobbar ju inte för att JAG mår dåligt.
När jag mobbade så gjord ejag det för dte var kul.


   
SvaraCitera
smisk

Osynlig mobbing är det bästa jag vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Osynlig mobbing är det bästa jag vet.

En "normal" människa skulle säga det värsta. Du är inte lite udda du. Gillar du att få människor att må dåligt eller vad är det? Det är ju såna som du som får mig att vilja ligga kvar i sängen ibland..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KKNDx:

jag mobbar ju inte för att JAG mår dåligt.

Jo, annars har man ingen anledning att mobba.


   
SvaraCitera
smisk

tofflan19:

Gillar du att få människor att må dåligt eller vad är det?

Nä, men lite ska man väl tåla? Nu snackar vi inte direkt slagsmål och glåpord, utan mer utfrysning och tissel-tassel. Livet är hårt. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tofflan19:

Jo, annars har man ingen anledning att mobba.

Jag mobbade för att jag tyckte det var KUL, vad är det du inte förstår?

...med närmare eftertanke så kom jag nu på att du säkertligen är ett mobboffer och måste hävda dig att alla som någonsin har mobbat dig mår dåligt å på så sätt mår du bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Nä, men lite ska man väl tåla? Nu snackar vi inte direkt slagsmål och glåpord, utan mer utfrysning och tissel-tassel. Livet är hårt.

Ja. Men för det behöver man inte gilla att göra det ännu värre och få människor att må ännu sämre.


   
SvaraCitera
smisk

tofflan19:

Ja. Men för det behöver man inte gilla att göra det ännu värre och få människor att må ännu sämre.

Äh, deras problem om de tar illa upp. Jag bör veta, jag har själv varit mobbad, och sekunden jag tog tag i mig själv och slutade ta åt mig så slutade det. Att öppna ögonen och inse att man inte kan sitta och tycka synd om sig själv för att man är ensam och ful, det bör alla mobboffer göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Äh, deras problem om de tar illa upp. Jag bör veta, jag har själv varit mobbad, och sekunden jag tog tag i mig själv och slutade ta åt mig så slutade det. Att öppna ögonen och inse att man inte kan sitta och tycka synd om sig själv för att man är ensam och ful, det bör alla mobboffer göra.

Hm, det ligger något i det du säger. Men, om jag mådde dåligt för att jag blev retat till exempel för min klädsel, då BORDE jag inse själv att jag är vacker oberoende av vad de säger. Men..ja. Det är en svår fråga. En del är bara inte så starka och har inte ett så starkt självförtroende. Då kan man väl va lite schysst och hjälpa dom att få tillbaks den[no-no]

Du har helt fel. HELT FEL! Tvärtom är det såhär, Alla säger att dom mobbar för att dom tycker att det är kul. Vill du att jag ska gå på det? De som verkligen är trygga i sig själva VILL inte se människor må dåligt, så är det. Då är det inte kul när någon annan är ledsen, förstår du?

KKNDx:

Jag mobbade för att jag tyckte det var KUL, vad är det du inte förstår?

...med närmare eftertanke så kom jag nu på att du säkertligen är ett mobboffer och måste hävda dig att alla som någonsin har mobbat dig mår dåligt å på så sätt mår du bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oftast handlar det ju bara om att en person är känsligare än andra. Vad är egentligen mobbning? tycker alla hackar på varandras komplex, vilket är det folk mår som dåligt över. Mobbar då all varandra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla stör sig på vissa typer av människor och vissa har en tendens att visa d tydligare än andra....stör mig på wannabe gangstas bl.a

Finns även många som mobbas för att dem ä avundsjuka eller har d svårt hemma och har ilska dem måste ta ut på nån. Finns massvis olika svar på varför...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tofflan19:

Du har helt fel. HELT FEL! Tvärtom är det såhär, Alla säger att dom mobbar för att dom tycker att det är kul. Vill du att jag ska gå på det? De som verkligen är trygga i sig själva VILL inte se människor må dåligt, så är det. Då är det inte kul när någon annan är ledsen, förstår du?

Du känner inte mig, du vet inte vem jag är, du vet inte om jag känner mig trygg eller inte.

förövrigt så har jag alltid haft lite halvroligt åt andras missöden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag mobbar endast för skojs skull. [no-no] Inte för jag vill att den ska få ett helvete till liv[rolleyes] mjoo kanske..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag njuter av det, utöver det så är det fantastiskt roligt [smile]


   
SvaraCitera