Aviseringar
Rensa alla

Ni som ser utländska ut


Ämnesstartare

somomjagbryrmig: Nej

Har inget direkt super-avvikande utseende. Eller nåja, hade inte det. Nu har jag mitt Bin Laden-skägg, fast nä, blir ändå inte diskriminerad för det.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har blivit misstänkt för att snatta några ggr fast jag var oskyldig... kanske inte berodde på min hudfärg svårt att veta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Feberyra:

Just nu håller jag på att gasa ihjäl mig själv, käkat för mycket hummus och nötter, druckit för mycket kaffe... Ledsen

Tur att jag är ensam och bitter så att andra slipper utsättas...

du utsätter andra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Feberyra: Just nu håller jag på att gasa ihjäl mig själv, käkat för mycket hummus och nötter

Feberyra: hummus

sköt du dig själv i foten nu? 

Feberyra: Du jobbar säkert i nån ghettolivsmedelsbutik med massa skumma nötter, kryddor och konstiga konfektyrer med förpackningar på arabiska och annat skräp som ingen sund svensk

nej men det brukar inte bli bättre av att jag berättar var jag jobbar Gråter

Feberyra: Visste hela tiden att du umgicks i terroristkretsar! Ni planerar säkert att självmordsbomba sönder kyrkor och viktiga myndighetsbyggnader (ert hat riktas nog först och främst mot Arbetsförmedlingen och Migrationsverket

körkortsskolor och migrationsverket låter vi vara, det är trots allt där vi får våra gratis körkort, bilar och pengar varje månad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

somomjagbryrmig: vi har typ 100 kusiner mer, att de ens vågar haha kaxiga typer

har 34 farbröder, alla har minst 3 barn. do the math Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:

har 34 farbröder, alla har minst 3 barn. do the math Skadeglädje

tror du slog mig! vi skulle kunna ta över hela världen om vi slog ihop våran släkt Shockerad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Feberyra: massa skumma nötter, kryddor och konstiga konfektyrer med förpackningar på arabiska

har du ngn guilty pleasure fetisch eller, som kan så mkt om det du avskyr? läskig du är


   
SvaraCitera

nä, inte vad jag har tänkt på i alla fall. vid ett tillfälle har någon ropat över gatan att jag och "alla andra blattejävlar ska åka hem" men det är nog allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka: sköt du dig själv i foten nu?

Det gjorde jag, och nu håller jag på att förblöda... Ledsen har ringt akuten och de har skickat iväg en ambulans... hoppas sjukvårdspersonalen och läkaren är svenskar, annars kommer jag få rasistpanik, kanske till och med rasistchock, och sen dör jag förmodligen.

somomjagbryrmig: har du ngn guilty pleasure fetisch eller, som kan så mkt om det du avskyr? läskig du är

Brukar gå in i såna butiker och reka, ibland på ett subtilt sätt och ibland med förakt i blicken och äcklad min. Ibland konfronterar jag butiksägarna och ber dem helt sonika att sluta förstöra Sverige. Nån måste ju ta tag i det här innan det går fullständigt överstyr!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Feberyra: Brukar gå in i såna butiker och reka, ibland på ett subtilt sätt och ibland med förakt i blicken och äcklad min. Ibland konfronterar jag butiksägarna och ber dem helt sonika att sluta förstöra Sverige. Nån måste ju ta tag i det här innan det går fullständigt överstyr!

Tror du att du är frisk? Jag tror du blivit sjuk i huvudet av all förakt
skriv inte till mig, för mina föräldrar kmr från iran (för övrigt så är det landet mäktigare än vad sverige ngnsin har varit) så hej svejs leverpastej - i ditt ansikte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Feberyra: hoppas sjukvårdspersonalen och läkaren är svenskar, annars kommer jag få rasistpanik, kanske till och med rasistchock,

påminner mig om en arg polsk läkare jag hade när jag gjorde illa mig och skulle opereras. ''du kanske kommer dö du kanske överlever vem vet.... det e sånt som händer när man miss-shöter sej'' :((( vem säger så innan världens enklaste operation, shit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ysomiwhy: för mina föräldrar kmr från iran

Iransk film verkar vara riktigt najs! A Separation är en av de bästa dramafilmerna som gjorts detta århundrade (hittills...). Du råkar inte ha tips på fler?

Den här är nog också väldigt bra, samma regissör som gjort A Separation: http://www.imdb.com/title/tt1360860/

kakakaka: påminner mig om en arg polsk läkare jag hade när jag gjorde illa mig och skulle opereras. ''du kanske kommer dö du kanske överlever vem vet.... det e sånt som händer när man miss-shöter sej'' :((( vem säger så innan världens enklaste operation, shit

Mycket glad

Pratade med en läkare i dag (inte jag som är sjuk...), väldigt svensk och väldigt jobbig, han pratade i 120 km/h och sa hela tiden "mm, ja, jo... visst... såtsäga, såtsäga, såtsäga....", trots att jag inte sa någonting alls knappt, utöver det som faktiskt var av vikt alltså. Det var som om han ville fylla ut så mycket tystnad som möjligt på så kort tid som möjligt bara för sakens skull. Läkare är nog rätt störda människor...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:

har 34 farbröder, alla har minst 3 barn. do the math Skadeglädje

har din farfar och farmor 35 barn sammanlagt Shockerad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Feberyra: väldigt svensk och väldigt jobbig

öh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: öh

ah


   
SvaraCitera